Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Ja, sÄ absolutt. Men da er greit Ä undersÞke mest mulig rundt prosjektet, er mye scam der ute ja, men man mÄ bare undersÞke og finne de som er legit.

1 Like

Selv om Vechain har gÄtt noe jÊvlig i det siste. SÄ fÞler jeg at neste rykk snart kommer igjen. SÄ har lastet opp mer nÄ :rocket:

2 Likes

Hva er ditt target, og hvor mye snakker vi her?

Har ikke noe spess target, men den har ligget lenge i en accumulation periode. De pleier Ă„ stige bra ved brudd opp derfra.
Cardano har blitt min stÞrste post etterfulgt av en rekke tokens faktisk pga av utvukling. Men tror kjÞp fremover gÄr mot Vechain til den bryter opp :slight_smile:

1 Like

Mine har ogsÄ steget en del - men det er marginalt i forhold til hva jeg har kjÞpt for totalt! Begynner sÄ smÄtt Ä komme over kryptodepresjonen
 :slight_smile:

3 Likes

Ja det er virkelig optimisme igjen nÄ.
Jeg var heldig og solgte rubbel og bit i januar 2018, jeg hadde ikke en token igjen og holdt meg borte nesten ett Ă„r fra krypto.

Men tapte noen hundretusen i mars i Är pÄ Ä vÊre hÞyt gearet nÄr krakket kom rundt fredag 13 mars :sweat_smile: Den dagen glemmer jeg ikke. Men har heldigvis tjent inn igjen det meste. Nei leverage i krypto er ikke vits!

4 Likes

Gode drag pÄ gang nÄ :sunglasses::rocket:

3 Likes
3 Likes

Heftig hvis sant

Tanker rundt Elrond (ERD)? Andre altcoins med bra potensiale?:slight_smile: Lurer ogsÄ pÄ hva staking/delegate er, man kan visst gjÞre det nÄ og gir deg rewards/rente.

Neste Vechain-rykk er nok ikke mange timene unna. PÄ vei ut av formasjonen nÄ :slight_smile:

2 Likes

Ble noen dager istedenfor timer. Men vechain og cardano-rykk idag. Dagen kan ikke bli bedre :sunglasses:

1 Like

Flagget ble noen dager lengre, men pÄ god vei opp stanga nÄ :slight_smile: :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Vechain-kursen gÄr amok nÄ :joy::champagne::champagne:

3 Likes

Fortsatt masse Ä gÄ pÄ :relaxed:

Uten tvil, men det har vÊrt noen elleville uker og opp ytterligere 16 % idag nÄr jeg sjekker nÄ :slight_smile:

1 Like

Kanskje pÄ tide Ä opprette en egen trÄd for Vechain?

2 Likes

Det er forelÞpig sÄ lav aktivitet pÄ kryptotrÄden, sÄ det er bedre at det skrives noe enn ingen ting. Jeg mener det er for tidlig Ä lage egen Vechain trÄd.

1 Like

Kurs opp/ned pÄ diverse shitcoins er bare spam slik jeg ser det. HÞrer ikke hjemme pÄ denne trÄden.

2 Likes