Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Jeg setter pris pÄ at du holder oss oppdatert pÄ cardano

2 Likes

Fint om du oppretter en trÄd for Cardano :slight_smile:

1 Like
2 Likes

VeChain siste uken:

Begynner Ă„ komme seg😊

2 Likes

Bitcoin’s stĂžrste fiende gjennom flere Ă„r snur nĂ„ :sweat_smile::see_no_evil:

1 Like

Avisene vet forskjellen pÄ cryptovaluta som er bygget pÄ blockchain og som ikke er det.

Ganske kult

1 Like

Her var det ogsÄ en del som brant seg :sweat_smile:

1 Like

Passet litt bedre fĂžr i tiden, men likevel:

bilde

Blokkjedeteknologi og oppdrettsnĂŠring hĂžres lurt ut:

2 Likes

In Code We Trust

2 Likes

Kom over en nyttig funksjon pÄ coinpaprika.com: basert pÄ tall fra coinpaprika kan alle(?) kryptoer, uavhengig av stÞrrelse, volum osv, fÄ chart pÄ Tradingview.

Ikke alle par finnes direkte i tradingview, men finner man paret pÄ coinpaprika kan man bruke tradingview:

Coinpaprika gir i tillegg mer informasjon enn coinmarketcap.

Funksjonen med tradingview er ganske usynlig, plassert under chartet pÄ coinpaprika.

Eksempel:
https://coinpaprika.com/trading-view/ihf-invictus-hyperion-fund

Anbefales!

4 Likes

Vechain har en god utfordrer i IBM sin lĂžsning

2 Likes

Jeg har en del VET i portefÞljen, sÄ fÄr hÄpe det :blush:

1 Like

Rykker bra til nÄ :slight_smile: Er vel coinbase listing.
Vechain altsÄ.

Ja har vind i seilene nĂ„. KjĂžpte man for 3 mĂ„neder siden, sĂ„ hadde man vĂŠrt 256% opp. Jeg har desverre bare vĂŠrt med pĂ„ en berg og dalbande, sĂ„ er “bare” 46% opp.

Vet han kan vÊre plagsom Ä lytte til, men han virker mer legit en de fleste pÄ youtube.
Men han har pratet en del om Energy web (https://www.energyweb.org) fokuset deres er fornybar energy, og bruk av blockchainteknology til Ă„ spore energien som blir produsert av solpaneler etc, og som kan deles via blockchain.
Det virket veldig interessant ut, og skal sette meg mer inn i det nÄr jeg har tid.
Virker som de fleste fra energy sektoren er interessert i det, feks Equinor.

Er mange som har drevet med det, bl.a. Power Ledger og WePower. Aner ikke om de fortsatt er aktive.

1 Like

Jeg klarer ikke helt Ä stole pÄ en del av disse altcoinsa, men om det stemmer ar Equinor «stoler pÄ» dette sÄ er det jo bra. Men vil det sinst de blir/er kunde? Kanskje, men det er sÄ mye svindel i cryptomarkedet at manni hvert fall bÞr gjÞre undersÞkelser. OgsÄ Equinor kan bli lurt forresten. Men spennende konsept sikkert :slight_smile:

1 Like

Tror vi kan vÊre temmelig sikre pÄ at Equinor har minimalt med kompetanse pÄ kryptovaluta. Olje derimot

2 Likes