Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Helt enig. Det er for lite aktivitet. Sitter Ä prater mwd meg selv i Cardano-trÄden uansett hvor mye den stiger.

NÄr det gjelder krypto sÄ ser det ut til at folk Þnsker Ä venter pÄ Ä kjÞpe etter det har steget veldig lenge, helt pÄ toppen fÞr det gÄr nedover igjen :):slight_smile:

2 Likes

Tar man bort det sÄ er det vel stort sett dine linker uten kommentar som stÄr igjen? Det er vel ikke mange som trykker seg inn pÄ de linkene heller

1 Like

Poenget mitt er at man skal holde seg on-topic i denne trÄden.

Erfaringmessig er all aktivitet bedre enn ingen aktivitet pÄ et forum, tenker flere fatter interessen etterhvert.

Vi har fortsatt langt igjen til tidligere ath, (hvis vi kommer dit da?). Jeg tenker hypen ikke har truffet det potensielle markedet enda.

Jadda vil du ha trÄden for deg selv?:sunglasses:

Nei :joy: Men hÄper vi kan holde oss on-topic.

Generell kryptovaluta trÄd, her kan vel temaet ta heftige turer uten at det er off topic.

Hadde det derimot vÊrt en Ethereum trÄd, sÄ hadde jeg skjÞnt at du hadde blitt litt lei.

PS! Vechain tror jeg ikke er en shitcoin, kom gjerne med noe argumenter som sier noe annet🙂

2 Likes

Har ingen anelse om hva Vechain er.

Hva er Ă„rsaken til du omtaler det som en “shitcoin” da?

2 Likes

PrÞvde pÄ en trÄd for 1 Ärs tid siden. Lite aktivitet pÄ den, sÄ enig i Ä vente

i HODL

1 Like

Fordi jeg har en stor mistanke om at den er det

Hva er deres krypto-portefĂžlje og hvor stor peosent er den av totalportefĂžljen deres? :strawberry:

Begrunnelse? Du skrev du ante ikke hva det var. Vi har postet fundamentale nyheter lenger oppe.
Her kan man se den trades mot Ethereum :slight_smile:

1 Like

At shitcoins pumpes til himmels er ikke noe nytt, men nÄ er det slutt pÄ Ä spamme denne trÄden med shitcoin-snakk for min del.

Men da blir det hele litt tullete.

Da gĂ„r jeg for at Vechain fortsatt ikke er en shitcoin😊

1 Like

SÄvidt jeg kan se sÄ var det opprinnelige innlegget teknisk analyse, i alle fall fokus pÄ kursgrafen og ikke pÄ det fundamentale caset. Mener vi har en krypto TA trÄd der dette kan passe inn :+1:

1 Like

Jo, men dette er rett plass Ä begrunne shitcoin-pÄstanden :slightly_smiling_face:

Burde trÄdene se ut slik som f.eks peercoin, z-cash osv? Hvor én person poster linker uten egne kommentarer som 0-4 personer trykker seg inn pÄ?

Og burde man igjen lage egne trÄder pÄ TA til de forskjellige myntene?
Jeg tror trÄdene kommer til Ä tÞrke helt ut

1 Like

Jeg har 4 forskjellige kryptovaluta
25% bitcoin
25% ethereum
25% vericoin
25% verium

1 Like

Vechain gÄr som ei kule i dag :joy:

Skal vÊre litt seriÞs: Jeg tror samarbeidene med DNV rundt convid lÞsninger, er det som spiller inn nÄ.

1 Like
2 Likes