Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Dersom dette stemmer sĂ„ hadde vel de xrp’ene blitt brent for lenge siden?? Kanskje det enkleste spĂžrsmĂ„let Ă„ svare pĂ„ i hele verden for en investor

1 Like

Christian var en av arkitektene bak Hyperledger, men er nÄ pÄ Uni Bern og jobber sÄvidt jeg vet ikke med utvikling pÄ noen spesifikk protokoll. Mye av aktiviteten nÄ er rene observasjoner og analyser av hvordan eksisterende protokoller fungerer. Dette selvsagt med mÄl om Ä forbedre og effektivisere dem.

1 Like

Hva tror dere?

Ja forstod det slik fra Twitter trÄden, er enig at XRP ikke er den beste protokollen der ute men har vist seg Ä fortsatt Ä henge med og svinger jevn og trutt.

Stellar Lumens brÞyt jo ut fra XRP og startet sin egen coin XLM mye av samme Ärsaker og misfornÞye med de som satt i topp sjiktet med flere milliontalls XRP som de brant litt som de likte.

Er moro Ă„ se hvordan noen coins som XRP fortsatt lever tross mye motbĂžr :sweat_smile:

He he godt poeng, vente Ä se hva som blir veien videre i XRP tror ikke den er sÄ fremtidsrettet som en protokoll men ser ut til Ä vÊre motstandsdyktig mot dÄrlige nyheter.

For min egen del har jeg en liten bag jeg kjÞpte i januar, som jeg vurderer Ä selge/snitte ned hÄper pÄ et litt run til her hadde vÊrt nice :ok_hand:, men mulig momentum er borte :sweat_smile:

1 Like

Tror det vil bidra til raskere adopsjon av andre kryptovalutaer

1 Like

1 Like

Kilde?
Ønsker Ä sette meg meir inn i dette for Ä ha litt feelinga pÄ nÄr det kan komme eit krakk.
SĂ„ all linker til detta tema tas i mot :open_hands:t4:

1 Like

FB_IMG_1607875403718

1 Like

Ble invitert av en kompis og heiv meg pÄ for Ä se om det kan bli noe ut av det. Appen er iallefall ryddig og fungerer.

Slenger med en invite om noen fÞler for Ä hoppe pÄ skuta

I am sending you 1π! Pi is a new digital currency developed by Stanford PhDs, with over 10 million members worldwide. To claim your Pi, follow this link https://minepi.com/justafa and use my username (justafa) as your invitation code.

Som det gÄr unna!:money_mouth_face:

1 Like

Kan noen forklare hva denne GRT crypto er for noe ? og hvorfor den bare suser avgÄrde ?

LTC, den gamle traveren, har virkelig fĂ„tt bein Ă„ gĂ„ pĂ„ i det siste :running_man:‍♂