Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Takk for at du og andre deler kunnskap her @Larsen. Skulle hørt på dere for lenge siden hehe :slight_smile: men med verium skal jeg nok få en flott tur uansett!

4 Likes

Vær forsiktige, synes det ser ut som en monstertopp. Kryptofesten er over for denne gang.

5 Likes

Sistemann slukker lyset

3 Likes

Akkurat når meningmannen/taxisjåføren skal kjøpe kryptovaluta (tar av med anbefalinger på Facebook nå) så er toppen nådd. (?)

Tilfeldig? Neppe.

5 Likes

Da var jeg også ut av eth for nå. Stor takk til @jadda og @holmes for kjøpsanbefalingen. Kom inn ganske sent (34eur), men ble jo allikevel et pent overskudd som motvekt til investeringen i funcom :slight_smile:

5 Likes

Eg har ikkje fulgt med i timen. Når tenker dere inn igjen?

Til høsten.

1 Like

Ser ut til at nesten alt på coinmarketcap.com er ned mellom 20-40% :slightly_frowning_face:

wow!

Her ser det ikke så ille ut da.

Jeg skjønner virkelig ikke at det kan være sånne sprik.

Hvilken side er seriøs?

Hvor tror man bunnen for Ether er? Har per når 74 coins. Kjøpte inn ved 24 euro. Burde nok fulgt tips å solgt meg ut igår! Nærmer vi oss en bunn, eller bør jeg fortsatt selge idag på 114 euro?

Bra det tar tid å bli verified på kraken, så slapp jeg å tape penger :joy:

Neida, kjøper ikke når @holmes sier vær forsiktig :wink:

5 Likes

Vericoin 47% ned. Bør vel være en kjøpsanledning?

Satt plutselig med samme følelsen :stuck_out_tongue: men får se om det gjerne er god kjøpsanledning når pengene er fremme hos kraken :smile:

Ville nu stadig vælge Verium. Hvis visionen med Dual blockchain lykkes mellem Verium og Vericoin (som alt tyder på med den nuværende udvikling) - så vil Vericoin mcap ikke stadig være 10x større end veriums.

Derudover er fokus fra udviklerne i høj grad på Verium i øjeblikket og der er spændende ting på vej. Igen blot ud fra et ligevægtsprincip mellem de to coins ser jeg et potentiale for en 10 dobling bare for at komme på niveau med Vericoin.

At deres samlede mcap også burde gå op er bare en potentiel bonus :smile:

1 Like

Hehe, føles litt som russisk rulett dette. Får vel starte forsiktig :slight_smile:

Er jo meget spennende, kryptovaluta har vel kommet for å bli…

@Larsen sitter på mobil så vanskelig å velge tidspunkt, men market cap har gått fra 15 mil i går i til 6 i dag?

Edit: på vericoin

@Ginzink En stor del af de 15 mill. Var baseret på handel på jubi. En kinesisk børs. Så det skal man ikke lægge for meget vægt på. Lav hellere din sammenligning baseret på en graf fra poloniex eller bittrex.

1 Like

Takk, blir vel sittende en stund når pengene faktisk er på konto for å studere :slight_smile:

1 Like

Ingenting å bekymre seg over :slight_smile: VeriCoin er kommet for å bli, og sammen med Verium skal de bli store :wink:

1 Like