Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Kan bli veldig fine inngangs muligheter nÄ nÄr kursene bunner ut og ting begynner og stabilisere seg igjen

1 Like

Altcoins begynder ofte at stige nÄr bitcoin flader ud.

Tenker jeg óg. Holder meg langt unna Krypto


Skulle selge mine 1.1 BTC i gÄr men for Ä kunne selge pÄ Coindesk mÄ man ha verifisert bankkontoen sin, tar jo 4ever
 argh. Gikk glipp av 5 tusen pÄ det.

2 Likes

Ingen grunn til panikk om du har VeriCoin eller Verium. De har ikke hatt en unaturlig bratt oppgang i pris og vil fortsette stige sakte men sikkert i tiden fremover. Tenker man langsiktig er ikke dette noe problem i det hele tatt. VeriCoin og Verium har klart Ä holde unna store deler av penge-eliten som bare er inne i coins for Ä tjene raske penger. Mange store investorer som ikke bryr seg om teknologien, bare raske penger. Et godt eksempel er Etherum da denne har fÄtt en unormal rask vekst som skyldes nettopp dette. De har en bra teknologi, ide og markedsfÞring, men det holder ikke i lengden nÄr manipulasjonen av verdien i coinen tar overhÄnd.

VÊr forsiktig og sett deg godt inn i de altcoins du velger Ä stÞtte. Investerer du i feil coin kan det virkelig gÄ galt.

Kan se ut som gÄrsdagen kun var en korreksjon.

“Return to normal”

8 Likes

Eller bear trap :joy:

3 Likes

Da er det bare Ă„ vente til neste dĂžde periode og posisjonere seg igjen

2 Likes

Interessant kart @holmes . Er veldig spent pÄ hvordan verdensmarkedet kommer til Ä reagere framover. Hadde vert fint med en god dip nÄ, slik at en kunne fÄ en billig inngang.

Vi er inne i en veldig spennende periode nĂ„r det kommer til kryptovaluta, jeg vil ikke stĂ„ utenfor. Det er min mening :slight_smile: Jeg selger ikke. Ref post lengre opp Kryptovaluta Generell trĂ„d 💰

Hvis det er bull trap, blir det bare Ă„ shorte

Kan man shorte Bitcoin?

jeg er enig med holmes, tror mer dette er return to normal og at det snart sprekker
Det jeg synes kommer til og bli intressant er og se hva som skjer med Altcoins markedet, jeg tror at viss btc tanker hardere her sÄ kommer alt coins markedet til og fÄ seg en kraftig krakk pga btc oppgang driver flere og flere og trader i alts for og fÄ mer btc ganske simpelt forklart, det er hvertfall min teori :wink:

1 Like

Det er mulig Ä shorte bitcoin pÄ noen exchanger(bitfinex og OKcoin?). Jeg har ikke satt meg inn i det om hvordan man shorter bitcoin, men pÄ poloniex kan man shorte en del cryptos med margin. Noe jeg tenker Ä gjÞre ved et evt crash. Kanskje ripple vil vÊre en hedge?

hahaha jeg skulle akkurat til og ta med Dan bilzerian som kjĂžpte pĂ„ topp her om dagen, men jeg drĂžyde det 
komisk “watching that shit go up is better then betting on the superbowl” lol

1 Like

Det er sÄ mye aktivitet i denne trÄden at jeg deler den opp i tre:



Generell kryptovaluta-prat kan fortsette her :slight_smile:

5 Likes