Ikke uten grunn at jeg mener at Bitcoin kommer til å gå inn i historiebøkene som den største ikke voldelige revolusjonen i menneskehetens historie.
The Bitcoin
Nå må Norge komme etter
Australia pushes to recognize bitcoin as regular currency
The Australian government on Tuesday suggested treating bitcoin and other digital currencies on a par with standard money in the country. The move comes in contrast to an earlier position towards digital currencies as “intangible assets.”
Når skal bitcoin nå ut til massene - kan dette integreres bedre med Android og iOS f.eks? Mye handler nok om tillit og brukervennlighet.
BITCOIN USERS ARE ALL TECH ENTHUSIASTS OR CRIMINALS, STUDY CONCLUDES
We find robust evidence that computer programming enthusiasts and illegal activity drive interest in Bitcoin and find limited or no support for political and investment motives
Kan umulig være mye seriøs denne studien.
En annen artikkel fra Wired
"There are somewhere between 5 and 10 billion Bitcoin users in the world "
Så hele verden bruker allerede bitcoin og er enten kriminelle eller teknologi-entusiaster i følge Wired
Bitcoin a hedge against instability in Forex markets, bullish potential ahead
Jeg vurderer 5% bitcoin, 5% bitcoin/kryptovaluta selskaper, 5% fysisk gull/etn, 5% gruver /fond i porteføljen som en basis nå i 2015.
Kjøp 100% girede bearderivater bare for å gjøre livet litt spennende
Kanskje denne?
BEAR TESLA X3 CZ
Ift gull, vil jeg anbefale noe fysisk (om du skal eie over litt tid og ikke bare trade). Selvfølgelig forskjell på folk, men peronlig synes jeg det er mere eierglede å eie noe fysisk som man kan ta frem og pusse litt på innimellom; selvfølgelig med filthanskene på
Problemet er at det kan være vanskeligere å selge det fysiske gullet. Spesielt under et ras vil du bli nødt til å være med ned.
Skal du selge brukte mynter vil du trolig måtte selge til rabattert pris i forhold til forhandlere.
Joda… men i tilfelle atomkrig… Ville de definitivt være verdt mer
Overstock CEO Patrick Byrne announces new financial technology innovations
Crowd Factor (S1.Ep.2) with @maxkeiser @simondixontwitt @start_chat and @BitsoEx