Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Er en løsning å hive bitcoinsene på Nano Ledger?

Ja det funker.

kjapp seg dem som kan, d3 dashminer kom ut for presale 30 min siden

https://goo.gl/4BDLhJ

edit: var ikke ment som en personlig mld til deg cagey2, skulle være åpen mld.

15 gh/s D3 dashminer 1500 w

da var den utsolgt allerede

Nå stuper BTC igjen… shortefest midt på dagen midt i uka!?

Fortsatt inne med short?

2 Likes

Utrolig surt, den gikk ikke helt opp til sum jeg satte, kunne vært heftig med 100x på turen bitcoin har hatt ned i dag! :frowning:

2 Likes

Har ridd shorten min fra lørdag helt til nå, ligger 80% i pluss og lurer på å lukke…2500 har holdt til nå

Kryptomarkedet er gratis penger ass, helt sykt :stuck_out_tongue:

Edit: Glad jeg holdt, fortsetter ned. FUD bla rundt lang nedetid på en exchange, BTC-e. Mulig exit scam?

1 Like

Fikk inn short på 2494 med 100x. 170% i pluss på den, men var siste rest etter tap av resten. Så håper det fortsetter ned uten å få bitmex index over 2506! Du holder på short enda @cagey2?

2 Likes

Ut nå på 2473. Ser det an litt.

Tips: Funding om 6 minutter i short favør, jeg ville holdt nå om jeg var deg med så høy giring bra profitt!

Edit: Inn igjen selv på 2476

Edit: 2506 holdt fint da @Ginzink :wink: eller lukke du?

Jeg holder nok i natt på shorten, ihvertfall nå som du er inn igjen! :smile: (har bare megselv å takke om det går dårlig selvfølgelig, men du er flink i mine øyne). Hva vil det si at funnding skjedde og at det var i favør shortere? Prøvd å lese litt men har nok med å studere grad med familie som ønsker sitt :stuck_out_tongue:

Hva er årsaken til at all kryptovaluta følger bitcoin?

Jeg ville IKKE sittet med en 100x over natta!! Da må en sitte og nifølge med hele tiden. En liten bounce vil rekte deg…

Det er sant, ganske skummelt. Kan endre til lavere med gevinst om den ikke hopper nå snart. Men da blir ikke nødvendigvis rekt så mye høyere

Du kan jo for eksempel endre til 10x, da får du mer på availiable balance som du kan selge for igjen (øke shorten din). Burde gi likvidering en god del høyere opp.

Altcoins handles normalt mot BTC. Synker verdien av BTC synker FIAT-verdien av altcoinen også.

Bitcoin er jo den klart største og eneste som til nå i hvert fall kan brukes til noe…

Alle de andre coinsa henger seg i stor grad på hypen som følger bitcoin (til tider med unntak)?