Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Er ikke min oppfatning. Heller at det kan skje, men liten sannsynlighet? Og det hjelper vel ikke noe om en har coinsa pÄ trygg wallet eller ikke i sÄ fall da? Det som snakkes om 1. august nÄ er vel en soft fork.

Status short: Lukket en short fredag kveld med ca 80% avkastning, satt en ny lÞrdag morgen som har ligget godt i minus i hele gÄr og i natt, men ligger nÄ ca 20% i pluss.

3 Likes

Det ser ut som at det blir hard fork med split nesten garantert,
sÞk opp bitcoin cash hardfork. ha riktig lommebok fÄr du hvertfall begge. Mange mener dette blir en scamcoin men hvem vet i dette markedet her.

Aha, sÄ det er bitcoin cash (BCC) du snakker om
 det er vel ikke en hardfork av bitcoins mer en dublikat coin om jeg har fortsatt det rett. Har ikke noe Ä si hvordan lommebok du har, har du bitcoins fÄr du BCC.

Tips, det hjelper med litt kontekst og linker for Ă„ skjĂžnne hva du snakker om og for Ă„ gi det du sier litt mer tyngde.

Det blir en en hardfork 1 aug hvor bitcoin cash blir lagd.
Nei har du en lommebok som ikke stÞtter BCC sÄ fÄr du ikke det.
Coinbase har sagt at dem ikke stĂžtter dette.

1 Like

I vÊrste fall nÄ kan man ende opp med 3 forskjellige bitcoins, men det skal litt til

Kan titte pÄ sida dems, burde lese litt mer rundt ogsÄ mange folk som er forbanna mener dette er tull, noen som stÞtter dette

1 Like

Forrige helg var bunnen ca kl 15 sÞndag, godt mulig bunnen denne helgen var ca 14
 veldig usikker om jeg skal lukke shorten litt i minus nÄ.

Edit: Har tviholdt pÄ shorten, er nÄ ca i null men ser ut som kan brekke videre ned
 men Þnsker egentlig Ä lukke fÞr natta
 hmmm

Ja, sant det Coinbase er vel en av de fÄ som har sagt det, og det har de ogsÄ fÄtt mye pepper for. Men dette er jo wallets pÄ diverse sider og stiller seg litt annerledes. Har du din egen er det vel det samme?

Coinbase er nok ikke den eneste de fleste sier ingen ting. Skal du vÊre helt sikker mÄ du holde pÄ dine egne privatnÞkkler og ikke ha den pÄ online wallet eller exchange, med mindre dem sier at dem stÞtter BCC. Best er og ha dem pÄ Paperwallet, ledger eller trezor wallet.

1 Like
1 Like

Bitmex ogsÄ sier nÄ at de ikke vil stÞrre BCC, blir nok en del protester pÄ dette. Men kan jo skjÞnne dem i og med at de kun er et derivat exchange

Ellers tviholder jeg fortsatt pÄ shorten jeg satt lÞrdag morgen, nÄ ca 10% i minus. Tror ikke det kommer til Ä bli noe rally ala forrige uke med det fÞrste, men ogsÄ usikker pÄ nedgang derfor ikke Þket den.

1 Like

Jeg har en cashbunke klar, men usikker pÄ hva som skjer fremover sÄ jeg avventer.
Blir nok noen dupper fremover, sÄ jeg fÄr prÞve Ä hoppe pÄ de.

Det er fortsatt usikkerhet rundt hva som vil skje med bitcoin, sÄ mange vil kanskje sÞke trygg havn i dollaren/euroen.

1 Like

La inn ordre pÄ 2796,short med 100x. Ikke store summen og likvidert om den nÄr 2810 men morro Ä forsÞke Ä fÄ en dupp.

Gale mann :slight_smile: Har 3X bull selv sÄ her skal du fÄ krig!

1 Like

Spennende hvem som vinner! Skal fryktelig lite til fÞr jeg har tapt da :stuck_out_tongue: men ras til 1800 hadde vÊrt morro! (ikke basert pÄstand pÄ noe fundamentalt)

1 Like

100x er suicidalt
 men om du har j
 flaks og overlever fÞrste minuttene, timene og i tillegg har truffet pÄ riktig retning sÄ har du vunnet jackpot :slight_smile:

FIn artikkel om Bitcoin Cash.

Har det kommet noen nyheter nÄ eller selger folk seg ut i pÄvente av 1. august?

Mye usikkerhet og FUD enda, tror kanskje ikke nÞdvendigvis 1. august er det viktigste. Og sÄ hadde jo BTC en helt vanvittig recovery rally forrige uke. De fleste som ikke er helt blindet av kryptoforelskelsen tror jeg ogsÄ ser at hele dette sirkuset med svimlende markedscaps bÄde pÄ bitcoin og mange av de andre coinsa ogsÄ har en rimelig stor nedside.

Stadig historier om hacking, stjeling, diverse svakheter/begrensinger i teknologien og den stadige berg og dalbanen i verdisettingen gjþr vel folk naturligvis usikre
?