Jeg digger disse pump folka til tider. Hadde (desverre bare) litt storj kjÞpt pÄ 2000 for en stund siden⊠Kursen har vaker noen prosent opp og ned, frem til nÄr jeg vÄkna i gÄr og den var pÄ 6000. Solgte og er nÄ pÄ 3500. Mye enklere Ä selge nÄr man ikke er forelska i coinen som jeg er med enkelte andre
Dagens Neo-trade: inn 103k, ut 132k. Mulig jeg solgte for tidlig, men tidligere har jeg ventet for lenge og blitt med ned igjen. Bitcoin cash nÄ sist, hvor gevinsten pÄ 250$ forsvant pÄ 10 min. SÄ nÄ sa jeg meg fornÞyd med en Þkning pÄ kryptoportefÞljen med 140$
wow NEO over 50$. Dessverre ikke inne
Etablert seg dobbeltopp pÄ 138k/56$. Spennende Ä se om den fortsetter opp eller ser en korreksjon nÄ.
KjĂžpte en drĂžss med Antshares til 6-7$ for 10 dager siden. Ikke solgt noe som helst. Let it rainđ€ 650% oppgang pĂ„ under to uker er ikke hverdagskostđ
Helt utrolig, mÄ huske Ä ta gevinst etterhvert da
Jeg skulle kjÞpe men slo det fra meg Neo fortjener jo nesten en egen trÄd snart?
Helt fint med egne trÄder for valutaene, sÄ er det mer generelt her tenker jeg planleggingsdag i bhg og mye action i krypto fremfor bÞrs gjorde at jeg helt glemte at det er bÞrsdag i dag haha
Egen NEO-trÄd hadde vÊrt fint!
Kom meg inn tidlig, men ikke turt Ä selge noe ennÄ. Tror oppsiden er stor pÄ denne!
Virderer faktisk Ä kjÞpe nÄ fÞr den bryter 100 :!)
StÞtter egen trÄd for NEO:) Skjer mye med den om dagen;)
Noen som har troen pÄ TenX (PAY)?
Litt av en korreksjon idag, Hadde egentlig tenkt Ä kjÞpe bitcoin pÄ 3800, men avventer litt til i grÄdighetens navn
Kom kjapt den ja! Har prisen vÊrt nede pÄ 3800 i dag? Ser GDAX har til 3848 akkurat nÄ =)
Ser ut som bitcoin kanskje stabiliserer seg. da bĂžr det vĂŠre klart for oppgang for altcoinsa. =)
(jeg solgte bitcoinsa mine og sitter igjen kun med altcoins)
Noen som bruker hitBTC her ?
Hei!
Har sett litt pĂ„ kryptovaluta i det siste, og vurderer et lodd, men er usikker pĂ„ hvilke coins jeg skal velge⊠Har kjĂžpt litt BTC, og mĂ„ finne bĂžrs til Ă„ fĂ„ kjĂžpt de neste coinsene. Tar gjerne tips pĂ„ hvor jeg gĂ„r videre herâŠ
BTC er jo den store, best kjente, og den gĂ„r som det suser for tiden. (Kommer trolig en dipp snart siden jeg kjĂžpte i dag! âŠog siden den har gĂ„tt voldsomt en stund nĂ„. Ser faren her, men ville inn nĂ„)
ETH vurderes ogsÄ, sammen med IOTA, men ser at det her inne er mange som anbefaler NEO.
Er ikke sĂ„ kjent med de ulike tekniske lĂžsningene de stĂ„r for, men har fĂ„tt med at IOTA ikke bruker blockchain, men neste generasjons blockchain, âtangleâ til bruk for mindre transaksjoner, og uten gebyr. ETH er vel teknologi like mye som coin⊠NEO kjenner jeg ikke til.
Noen gode (begrunnede) tips til hva som bÞr kjÞpes? Har lest en del bÄde her pÄ forumet og pÄ andre sider, men takker for gode forslag her!
Jeg har satset litt pÄ bÄde IOTA og Verium (VRM) blir diskutert her
Jeg mener at det er veldig lotto hvilke coin som vil gÄ opp og hvilke som vil dÞ ut, sÄ ikke legg for mye i det