Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Haha er rimelig forbanna for at jeg TO ganger ikke kjøpte på 5 dollar… Så bestemte jeg meg for å 100% gjøre det neste gang, så stoppet nedgangen på 6… :open_mouth:
Hater ikke å kjøpe på bunnnen :frowning: Har bare gitt opp tanken om å kjøpe den nå, må i vertfall krakke først i så tilfelle… Tror Kineserne vil pumpe den coinen ganske bra, men om den vil nå ut globalt vet jeg ikke. Har ikke såtte meg så mye inn i Ethereum og dens konkurrenter/sjanger.

Jeg tror denne oppgangen vil fortsette raskt og brutalt til marketcap er rundt 2B $, altså 50$. De som kjøper har insentiv til å holde, fordi NEO generer GAS. GAS prisen har skutt i taket og holder seg over 20$ akkurat nå. Om dette varer vil bare det å sitte med NEO gi en god avkastning.

Kjøpte selv på ca 6$ og resten på 8$. Ikke solgt noe, ikke skal jeg heller:) På tross av at 400% oppgang på 10 dager er litt uvirkelig :o

1 Like

Vær forsiktig med å høre på hva CryptoWhale sier, de er kun ute etter P&D :wink:

NEO er helt vill!
Siden jeg kjøpte 21.juli har den tatt 4-gangen!
Ville kjøpt mer, men håper på en liten nedgang i morra. Taper nok på den tanken da den fort toppe marketcapen til dash, iota og etc før den tid!

Synd jeg ikke kjøpte GAS da den var latterlig billig, men for en ride!

Hehe, da har NEO gått forbi mcapen til både dash og etc! IOTA neste!

Signatum kjøpt : ) Så er det bare å vente på at den blir listet på Bittrex. Satser på at det gir fart i sakene.

Er det planlagt?

Ikke planlagt, men bare rykter og så følger Bittrex Signatum på Twitter så de er jo “litt” interessert i hva som skjer i hvertfall. Kommer an på hvor mye den trades vil jeg tro. Hvis Bittrex ser at her kan de tjene litt og at den har moment så tar de den nok inn, men når er jo usikkert enda. Jeg synes den virket litt spennede så kjøpte litt for gøy.

Hvor mye sigt kjøpte du?
Veldig spennende coin, og med en vanvittig aktivitet på forum/discord etc til å være så ny.
Angående bittrex så burde det gå fint å få inn med tanke på omsetningen den har på lille cryptopia :slight_smile: Mer spent på hva som skjer når den kommer på bittrex en om den kommer.

Kjøpte for 1XBT

Da kan det bli veldig kjekt å være deg når vi kommer på bittrex! Har bare det jeg minet, så en brøkdel av deg :slight_smile:

Fant dette i FAQ-en:

Question: When will signatum be available on exchanges like Bittrex or Poloniex?

A: For now SIGT is being traded on cryptopia.co.nz. We have applied to be listed on Bittrex & Poloniex but due to long waiting times, we cannot give an estimated date yet.

Så da er det vel i grunn mer enn et rykte :]

https://signatum.io/#faq

2 Likes

Artikkel om Neo i forbes. https://www.forbes.com/sites/nikolaikuznetsov/2017/08/10/the-ceo-of-neo-banks-on-blockchain-to-build-a-smart-economy/#6c444dc43ddf

1 Like

Oppsiktsvekkende at digitale valutaer holder seg så bra med tross dagens korreksjon i finansmarkedene.

Det er vel helt naturlig

I år 2017 :question: :thinking:

Angrer på at jeg ikke kjøpte NEO under 20$…

1 Like

https://www.coindesk.com/nasdaqs-nordic-exchange-seeks-patent-blockchain-data-system/?utm_content=bufferd3602&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer