Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Jeg sier jo at jeg femdobler det? For den vil vÊre femdoblet fÞr man kan fÄ mineren i gang her hjemme?
Har du sett utviklingen pÄ grafen og tenkt over hva som skjer nÄr Bitmain og flere andre oversvÞmmer markedet med mange flere slike minere?
Skal ikke mange minerene til for Ä ha enorm pÄvirkning da denne liksom er 15 ganger mer effektiv enn de som har vÊrt tidligere.

Tror ikke den har 5 dobblet seg innen da. Men da tjener du fortsatt 40$ dagen. Tror du at alle maskiner blir brukt kun pÄ dash? Bare ikke kjÞp den da vett. Blir utsolgt pÄ 15 min fordi det kun er dritt ikke sant. Alt som er basert pÄ dash kan mines m x11.Lista er mye mye lengre en den lille du linket til.

De blir brukt pÄ det som er mest lÞnnsomt, det vil si til maskinen ikke lenger er lÞnnsom.
Men nÄ har jeg advart resten av forumet og forhÄpentligvis fÄtt dem til Ä tenke litt mer kritisk og ikke vÊr i FOMO modus.
SÄ fÄr du ha lykke til!

Hadde du handlet om 2-3 mÄneder hadde jeg vÊrt enig med deg. NÄ er det lÞp og kjÞp mens du fortsatt har muligheten.

Neste batch sendes ut i november? Pluss det er pre-sale sÄ det kan dukke opp ting og da har du ikke noe rettigheter til kompensasjon. Ja jeg vet Bitmain har vist seg Ä vÊre mer tillitsverdig enn mange andre leverandÞrer av utstyr. Likevel er det naivt Ä tro det kun vil doble seg pÄ sÄ lang tid nÄr sÄ mange andre ogsÄ bestiller denne maskinen, samtidig som Bitmain og andre produsenter vil produsere slike for fullt + teste dem slik at vanskelighetsgraden presses ytterligere.

Jeg Þnsker deg igjen lykke til og hÄper virkelig at vanskelighetsgraden ikke Þker sÄ voldsomt som jeg forventer.

Jeg skjÞnner Êrlig talt ikke at sÄ mange gidder Ä styre sÄ mye for Ä mine diverse krypto?

Det tar mye tid, er forbundet med stor risiko og gevinsten er i beste fall liten? Hvorfor setter dere ikke bare inn litt penger (for eksempel istedenfor Ä bruke dem pÄ mining utstyr) og sÄ kjÞper de coinsa dere er interessert i??

1 Like

Den har nok mer enn doblet seg til 1 november. sikkert rundt trippelte. Jeg fÄr min fÞrste i september , og ny i october.
prisen pÄ d3 i september var 2699, prisen oktober 1599, hva prisen blir nÄ vet man ikke. Dette er tatt i betraktning for at folk tjener mer nÄr man fÄr den tidligere. SpÞrsmÄlet er ogsÄ hvor er dash prisen om 6 mÄneder

Flott du fÄr en i september, den vil nok lÞnne seg. Gratulerer!
Ble selv interessert med engang, men nÄr jeg ikke kjÞpte med engang ser jeg ikke lÞnnsomhet i det.
Som sagt, har du troen pÄ dash sÄ blir bildet annerledes. Personlig har jeg ikke nok langsiktig tro pÄ dash til Ä satse pÄ en slik maskin.

I noen tilfeller gÄr det svÊrt bra. Men som regel er det nok tryggere og enklere Ä bare investere, man har da mye mer kontroll over utfallet.

1 Like

Er helt enig med hva du sier til cagey2 her. Nesten alle som kjÞper en miner er 1 mÄned for sent eller 6. Tror fortsatt det er innafor.
Forksjellige dash coin er veldig populÊre om dagen pga Masternodes. Dem jeg titter pÄ er nÄ er Pivx og Helium. Helium er ikke ute enda kommer i september.

1 Like

Pivx skal vel egentlig vÊre Proof of stake? SÄ D3 fungerer vel ikke pÄ den.

ok har ikke checked den sÄ nÞye, gikk ut fra det siden det var dash

GĂ„r faktisk ikke ann og mine Pivx i det hele tatt mer, ble slutt august i fjor. NĂ„ er det kun proof of stake coin.

Ingen som sjekka ut signatum? Doblet seg siden jeg tipsa :stuck_out_tongue: jevn men rask stigning over flere dager. 4200 satoshi nÄ.
*vil anse risiko som enda hÞyere nÄ. Kan svinge voldsomt opp eller ned fremover

2 Likes

Vanskelighetsgraden stiger i stor grad bare, svÊrt skjeldent den gÄr ned.

Du misforstÄr meg, vanskelighetsgraden gÄr opp og ned hele dagen da mÄ man mÄle gjennomsnittet av dagen, ikke bare toppen den traff.

Lesestoff for de som fremdeles ikke har troen pÄ kryptovaluta:

What is that makes the blockchain technology such a breakthrough? Let’s look at the real world and how fiat currency is maintained and stored. No matter who you are, your money is going to be stored in a centralized location, i.e. the bank. The problem with this model is that you are giving your money over to an entity and it is at the risk of getting compromised because of a variety of reasons. The blockchain solves this problem by being completely decentralized and corruption free internally. The way it achieves this is by the incorporation of cryptography and game theory.

Les hele artikkelen her: https://blockgeeks.com/guides/cryptocurrency-game-theory/

1 Like

Kryptovaluta har livets rett til overfÞringer til utland og da spesielt for tredje verden eller i tilfeller hvor kryptovaluta er bedre. MCAP kan gÄ opp og ned og blir ikke stabil fÞr om mange Är.

2 Likes

HÄper flere enn jeg har fÄtt med seg den enorme oppgangen i NEO den siste uka. Ekstremt! :smiley:

2 Likes

Absolutt og videre skal den. :smile: