NEO: Ä hei kor det gÄr!
Glad jeg kom meg inn pÄ 8
Larsen og Trondvh ser at dere er pÄ Cryptowhales pÄ telegram,
virker som det er en del luringer der inne men jeg tror vi kan dra en del nytte av det uansett bare vi tenker litt smart.
Lagde en privat gruppe pÄ telegram hvor vi kan diskutere og analysere
Bra. Fikk litt dÄrlig magefÞlelse av den VRM Round 2-gruppen i alle fall. Kom ut med profit, men tror nok ikke det var meningen.
Jeg var med jeg ogsÄ, Vi ble lurt. :). Det var Vincent som ledet oss, han er sjefen pÄ gruppa.
Noen som handlet signatum? Har fortsatt rett opp! Moro Ä ha minet 6000 pÄ 2 uker nÄ to the moon! Eller rett ned, spennende tid i vente. Er kun pÄ cryptopia men 170 btc volum der.
250 BTC volum nÄ, over dobbelt av nest mest omsatte valuta der. ForÞvrig bikket 2900 satoshi!
Hei! Greit at en nybegynner som meg ogsĂ„ melder meg inn i Telegram-gruppa? KjĂžpte mine fĂžrste ANS/NEO for et par dager sidenđ Har ogsĂ„ BTC og Verium.
Seff alle kan bli med bare og trykke pÄ linken
Takkerđ Da joiner jeg gruppa.
P&D gruppas next victim mÄ vel vÊre VeriCoin?
Ganske store ordre som gikk nettopp. Vincent (ledern for pumpingen) som kjĂžper i forkant av kunngjĂžringen for deres neste coin Ă„ pumpe?
Har faktiskt tenkt tanken pÄ den jeg og
DĂžgnvolumet er 11BTC?
For dere som er interresert. Neste presale pÄ Antminer D3 Dashminer. 15ghS. 10 aug. 5pm beijing time. Levering ca 1 nov. Pleier og bli utsolgt pÄ 15-20 min gjelder og vÊre kjapp.
https://shop.bitmain.com/productDetail.htm?pid=000201707201601357978QhCAWa5065C
Flere andre har ogsÄ komt ut med store dashminere nÄ nylig, vanskelighetsgraden vil vÊre mangedoblet fÞr november. Se pÄ utviklingen som har vÊrt siste mÄnedene! Det er kun frÄ testingen av produktene, nÄ blir det mange flere i aksjon.
Jeg tror at man mÄ vÊre blant de fÞrste skal det kunne lÞnne seg Ä kjÞpe slike minere, ettersom de er sÄ ekstremt forbedredt at vanskeligsheitsgraden Þker enormt med engang. SÄ i beste fall klarer man Ä dÄ tilbake kostnadene til maskinen.
Anbefaler deg Ä gjÞre solide beregninger med svÊrt hÞyt kalkulert vanskeligsheitsgrad, ble interessert i D3 selv ettersom den er sÄ utrolig
lÞnnsom pÄ papiret. Men det er kun forelÞpig, hasraten er sÄ lav det skal ikke mye til Ä pÄvirke. Kun bitcoin f.eks er sÄ mye at det skal svÊrt mye til Ä pÄvirke.
Har du super stor tro pÄ dash er det ogsÄ noe du mÄ ta med i beregningen. Min mening om dash er at den ikke er god nok som anonym kryptovaluta sÄ jeg er ikke sÄ sikker pÄ at den har sterke nok unike fordeler. Dem er gode pÄ markedsfÞring osv, men i teorien blir det vel lite fordeler i forhold til eksempel litecoin som ogsÄ er kjapp og billig, men kanskje enda mer utbredt og tilgjengelig.
Edit: sÄ prisen er betydelig lavere nÄ og det gjÞr forhÄpentligvis beregningene noe bedre.
Likevel er jeg ganske sikker pÄ man mÄ vÊre blant de aller fÞrste som bestiller skal man profittere pÄ det. Sannsynligvis tjener du mer pÄ Ä investere 1599 usd i ulike kryptovalutaer i dag og la dem stige (husk kan gÄ ned allerede rundt november). Litecoin er som du har fÄtt med deg min anbefaling, men det er ogsÄ fordelaktig mtp at Bitmain selv tar betalt i Litecoin! SÄ du kan faktisk vÊr klar allerede nÄr neste maskin kommer med litecoin f.eks.
DrÞmmer om at dem skal komme ut med en Monero miner, men har lest at det er utrolig komplisert Ä utvikle men da hadde jeg slengt meg pÄ.
Vel de fÞrste minerne kostet 2699$, fordi dem er mer lÞnnsom, fordi den kommer ut tidligere. Ja vansklighetsgraden vil Þke og man vil tjene mindre. Men kjÞper du den nÄ fÞr dem er ute pÄ markedet dette er presale. FÞrste batchen kommer rundt 15.september. Denne batchen blir gitt ut rundt 1.nov.
De andre maskiinene Ibelink. Koster 6000$ og gir bare 10.8gh/s.
En annen produsent innosilicon dashminer A5 gir 30,2 gh/s og koster 10000$, Innosilicon er ogsÄ kjent for og lyve pÄ tallene og levere alt for sent.
Antminer D3 er 15 ganger rÄere en det dagens maskiner er.
Ja man mÄ vÊre tidlig ute, men tror ikke det er for sent men man mÄ slÄ til nÄ.
Dashminer kan brukes til annet en dash. Alt som gÄr pÄ algorytme x11
https://bitinfocharts.com/comparison/dash-difficulty.html
Enorm utvikling sistre tiden da! For Ä ikke vÊr sluppet ut pÄ markedet enda⊠(Er testing av Bitmain og de andre selvsagt, men desse blir sendt ut og derettter erstattet av nye, sÄ det gÄr vel ikke sÊrlig ned).
De andre er mye dyrere, men poenget var at de er med pÄ Ä Þke den totale vanskelighetsgraden, det er ikke bare Bitmain sine som Þker denne.
Dette blir vel tredje batchen, en i september en i oktober og nÄ i november?
Hvilke andre er det som bruker X11? Det var en av grunnene til jeg har tenkt det ikke var noe sÊrlig Ä satse pÄ. http://gain3.com/what-is-x11-mining-and-which-coins-cryptocurrencies-can-be-mined/ utfra denne lenken er det svÊrt fÄ som gÄr an Ä mine?
Edit:
Alt handler selvsagt om hvor mange ganger vanskelighetsgraden kommer til Ă„ doble seg.
https://www.coinwarz.com/calculators/dash-mining-calculator/?h=15000.00&p=1200.00&pc=0.10&pf=0.00&d=2476507.30022137&r=1.80147602&er=0.05771093&btcer=3379.00000000&hc=1500.00 jeg prÞvde meg pÄ ca 5 ganger her og det ble likevel slik at det betalte seg igjen etter 38 dager.
EDIT: Desse tallene ovenfor stemmer kanskje ikke, vanskelighetsgraden opplyst av Coinwars er kun 464, i fĂžlge Bitinfochart er det 869 nĂ„ ( peaket nylig pĂ„ 1066!). Dvs femdobling fra der igjen gjĂžr maskinen svĂŠrt ulĂžnnsom: https://www.coinwarz.com/calculators/dash-mining-calculator/?h=450.00&p=120.00&pc=0.10&pf=0.00&d=536486.35555286&r=1.80147602&er=0.05780000&btcer=3369.40350000&hc=1500 Kostnadene blir jo ogsĂ„ hĂžyere enn 1500 selvsagt ettersom vi har moms+frakt, tollgebyr osvâŠ
Det vil vel enkelt bli over 5 ganger i lÞpet av de neste tre mÄnedene, det har 4 doblet seg de siste tre uten at teknologien her har vÊrt tilgjengelig for vanlige folk.
De tallene du ga ut der pÄ kalkulatoren er helt pÄ jordet. En peak og hva som er gjennomsnitt er veldig forskjellig. Hadde jeg hatt Dashmineren i dag.
ville jeg tjent 180$ pr dag.
kan sjekke den her er mer riktig
SelfÞlgelig vil den vÊre veldig mye lavere nÄr den sleppes ut, og bli lavere og lavere for hver batch som kommer. Men ganske sikker pÄ at du vil tjene den igjen i lÞpet av noen mÄneder.
Jeg har heldigvis bestilt for et par uker siden, og vil fÄ min i midten av september
Beklager om tallene ikke er riktig, vet ikke hvilke som er de mest nĂžyaktige til enhver tid. Er trenden korrekt likevel da eller?
Har vÊrt innom den siden Ä sett ogsÄ. Tallene pÄ der og pÄ Cryptocompare er ganske like i utgangspunktet, (464 vanskelighetsgrad). SÄ om det er desse tallene som gjelder blir det 38 dager nedbetaling med en femdobling ( mer med rett kostnader).
NÄ har forresten Cryptocompare skrudd opp vanskelighetsgraden til 586. Ganger du den med fem og bruker 2200 usd som investering gÄr det 58 dager. Vanskelighetsgraden vil ha doblet seg eller mer lenge fÞr desse 2 mÄnedene har gÄtt.
Du brukte nesten 5 ganger stĂžrre vansklighetsgrad enn dagens du brukte 2,47 mill.
Den gÄr opp ned. Poenget er bare at det er fortsatt tidlig, men venter du en mÄned til kan det vÊre forsent. Har den doblet seg tjener jeg 90$ dagen.