Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Jf. google

Har du ikke tatt ut BTC fra Bitmex allerede gÄr ikke det. Dem har kun uttak 1 gang om dagen. Tror det er lÄst nÄ inntill i morgen uansett. Man er ganske dum hvis man gjÞr transaksjoner nÄ.

1 Like

https://cryptowat.ch

Relativt godt poeng :slight_smile:

Husk at Bitmex kun er derivater, altsÄ gjenspeiler ikke Bitmex sine kurser bitcoin kursen direkte sÄnn sett. Enten kan du handle bitcoin future kontrakt eller sÄ kan du handle en relativt komplisert swap kontrakt.

Dette hadde vÊrt interessant Ä fÄ bekreftet eller avkreftet. Vil man kunne ta ut kryptoavkastning og investere i annet fond uten skatt pÄ realiseringen?

Ja, hvis man lar vÊre Ä oppgi det pÄ ligningen. Dog, ikke spesielt anbefalt :joy:

Se innlegget jeg svarte pÄ. I forbindelse med aksjesparekonto.

Ah. La ikke merke til det :blush: Det er jo interessant for Ä kunne bytte vekk fra zero hos Nordnet ogsÄ.

Har ikke fÄtt sjekka dette ennÄ. Har kun lest saken + en kompis mente at det ogsÄ gjaldt kryptovaluta

Gi oss gjerne en oppdatering den som finner det ut, jeg pakker til ferietur.

Noen som har noen synspunkter rundt hva forken vil si for verdien av ether fremover, har gjort det veldig bra sÄlangt idag etter en mÄned med -30 %

Noen sÄ har peiling pÄ Nem/Xem, har opplevd den lever sitt eget liv der den ofte gÄr mot strÞmmen og har en generelt stabil utvikling. :neutral_face:

Monero den nye hypen?

Jeg eier ikke Monero selv, men er egentlig veldig interessert i den. Det er jo en av de eneste som er 100% anonyme. Det vil fÞre til svÊrt hÞy etterspÞrsel etterhvert som myndigheter slÄr ned pÄ markedet tror jeg, selvsagt ogsÄ pÄ svartebÞrser. En ser jo at dem klarer Ä finne ut av en god del av bitcoinhandelen nÄr dem avdekker kriminelle organisasjoner pÄ darkweb. https://www.coindesk.com/legal-experts-blockchain-smart-contracts-spark-interpretation-challenges/ det ser ut til det blir bare flere og flere reguleringer osv i fra USA. Samtidig vil jo de landene som faktisk lovliggjÞr Bitcoin ha en viss form for innsyn og kontroll over det.
SÄ jeg tenker at enten vil Monero gÄ ned noe/slite med Ä vokse som fÞlge av myndigheter slÄr ned pÄ det, eller sÄ vil det vokse svÊrt mye om myndighetene ikke effektivt klarer Ä slÄ ned pÄ det. Men de kan jo selvsagt bare gÄ direkte pÄ exhanges Ä forby det der f.eks?

2 Likes

Var kanskje litt late to the party. Men plukket opp litt PTOY i kveld. FĂ„r se hvordan det ser ut i morgen tidlig :stuck_out_tongue:

Lykke til med PTOY :slight_smile:

Har helt glemt meg ut, noen andre som har fÄtt opp Þynene for Signatum? Signatum.io er det mer info. For minere, dette liker best nvidia. Vanskelighet har desverre gÄtt opp en del men dere kan fortsatt fÄ en del, halvering av belÞnning om ca 5 dager. Da er halvparten minet og det er kun noen mÄneder sÄ blir det kun POS. Har ikke kjÞpt kun minet

https://coinmarketcap.com/currencies/signatum/ 60% opp i dag :slight_smile:

Edit : veldig usikker om dette er rett tidspunkt Ä kjÞpe, har gÄtt ganske bra opp siste dagene. Men snart er det halvering av belÞnning pÄ mining og 55% ca er minet. Ca 75 dager til kun POS. Kan gÄ opp ved halvering, eller ned da mange gjerne venter til da med Ä selge det de har minet til halvering i hÄp om hÞyere pris. ForÞvrig kun pÄ en exchange men bra volum der, spennende nÄr det kommer pÄ bittrex mm. Siden deres pÄ bitcointalk er veldig aktiv ogsÄ, og det har kommet 3 kopier allerede. Coinen er tre uker gammel
 :stuck_out_tongue: de har forÞvrig vÊrt dÄrlige forsÞk

Sier det igjen, ta en titt pÄ NEO/Antshares. Snakk om at det kan bli Kinas svar pÄ Ethereum. Opp 100% siden forrrigr uke, og prisen holder seg stabil fordi mange kjÞper og holder.

1 Like