Sykt nice å få kjøpt på 10-12 da! Jeg fikk øynene opp fpr ether og krypto da den var i 80 men var overinvestert i nano pcib og fun så valgte desverre å ikke kjøpe. Har spart opp litt nå og venter på en inngang, spørs om den kommer under 100 men har et håp om å komme inn mellom 100 og 150
Any way to short Bitcoin Cash?
BTC har lenge vært libertarianernes kjeledegge…
er segwit2x en filosofisk harakiri for libertalianere da økningen av blokkstørrelsen kun er en lovnad?
Åh ironien i at verdens første og største no-trust-system er avhengig av nettopp tillitt!
Ser ut til at vi skal litt oppover nå da… Ligger mellom 200-210. Får se hvor den går i løpet av dagen Hehe, jeg fikk opp øynene for Ethereum i november/desember 2016, da det kosta 5 dollar… Tenkte ikke noe mer over det før jeg i januar oppdaget at prisen hadde doblet seg. På den tiden kom det mer informasjon om ethereum osv, og det var det som overbeviste meg om å kjøpe. Litt irriterende å tenke på at jeg gikk glipp av ethereum til 5 dollar/stk
Da kan du tenke deg at det var irriterende å oppdage Ethereum på 30usd, synes det var knot å kjøpe seg inn, og gjøre første kjøp på ca 380usd.
Men: jeg angrer ikke - har tapt en del og lært en del.
Når du sier det er irriterende at du ikke kjøpte på 5 så er det irriterende for oss andre at du sier det
Kinesiske versjonen av eos har snart en ico, ser veldig spennende ut har et veldig bra team.
siden er på kinesisk, men bruker du google chrome m translate to english funker det bra.
Hadde nok penger i USD stående på Kraken til en btc. Så da ble det litt ekstra btc for å få bch. Tar de nok ut av btc i løpet av uka. Egentlig dedikert eth trade disse kronene
En ganske grei oppsummering av Bitcoin og Altcoins:
https://ihb.io//wp-content/uploads/2014/04/I-Have-Bitcoins-Funny-Meme-17-e1398609592323.png
Tekinvestor altså
Haha! Sorry
Intet større fall i Bitcoin kursen denne helgen, men nok til ca +60% med 20x fra fredag kveld til søndag ettermiddag. Var spennende nære på å bli likvidert sent fredag kveld da…
Kommende dagene bli veldig spennende, men har dessverre ikke tid til å følge utviklingen så tett nå. Nytter ikke med høy giring i dagene fremover uten å sitte pal ved skjermen å følge med!
Edit: Kommer fortsatt til å sitte short med lav giring (~2x) fremover, både som hedge og fordi jeg lener mot nedgang.
Jeg tror vi kommer til å touche $4000 for BTC
En litt viktig sak som alle BØR ta til betraktning:
It is also another clear example of why people should never keep funds on a centralized exchange. The money can be taken from you at any given time, regardless of consent. Users do not control the money stored in an exchange wallet, that much is evident.
Should these funds be dumped across exchanges, the Ethereum price will undoubtedly collapse.
Hva ser du etter når du sitter klistret?
the most active Ethereum miners are renting Boeing 747 airplanes to ship orders of graphics cards. Yes, seriously.
Med den nye forskriften om aksjesparekonto vil det være et skatteamnesti fra 1.sept og ut året. Har du urealisert gevinst fra aksjesalg(og kryotovaluta, tror jeg) kan du altså ta ut disse uten å betale skatt av det, fra sept og ut året.
Det er også interessant for de av oss som har penger stående på forskjellige aksjetradingsites og ønsker å flytte pengene til en annen, uten å betale skatt.
Sjekk ut Bitcoin tråden vår allerede postet countdown der.
Larsen. Den er feil, skal være 1220 utc, Ikke 1220 vår tid.