Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

market cap er jo da lavere enn ethereum, ca samme som ripple om det blir like mange bcc som btc?

1 Like

Jeg har ikke sett noe tak pÄ antall, sÄ vanskelig Ä si hva market cap blir.

Edit @holmes du har sikkert rett, det er jo en fortsettelse av btc-koden og fĂžlgelig samme begrensede mengde

2 Likes

Hva tror dere:

• Er dette riktig tidspunkt Ă„ legge inn skambud pĂ„ BTC og andre coins?
  • Eller lurt Ă„ shorte?
  • Eller lurt Ă„ margin buy? Etter dippen
  • Eller er jeg helt pĂ„ jordet og det blir ingen dipp?
1 Like

Vil tro at det blir stor volatilitet

1 Like

Man kan jo kanskje se litt pÄ historikken etter forken med ETH/ETC. NÄ var ikke den varslet, slik som denne, men like vel.

Min fÞrste tanke var bare Ä kvitte meg med BCC og ta penga og lÞpe. Men etter Ä ha tenkt litt pÄ historikken med ETH/ETC sÄ tenker jeg selge og bruke BCC-penga til skambud / trade.

1 Like

Kan vÊre lurt Ä ta en kombinasjonstrade eks Short BTC ~ gÄ Long BCC. Liker personlig ikke at folk tukler med bitcoins

Hva skjedde med kursen nÄr ETR ble til ETR og ETC?

Jeg tenkte litt det samme. Men sĂ„, hvis folk har samme fĂžrste tanke som meg, kvitte seg med BCC. Hvor gjĂžr man da av penga. FIAT eller BTC? Det er “gratis” penger, hvorfor ikke bare kjĂžre de til BTC? - Og hva skjer med BTC-kursen da?

1 Like

ETC var i alle fall tradebar de fÞrste ukene, fÞr begge to startet Ä sige nedover. OgsÄ skjedde jo januar og 2017, men det er noe helt annet 

ETC:

ETH:

Edit: Linkene funket ikke, men forken skjedde 24.07.2016.

1 Like
1 Like

For min del blir det fĂžlgende:

• Sitte rolig med mine coins, hverken kjĂžpe eller selge.
  • Backup av mine wallets og ta de offline.
  • Se pĂ„ reaksjonen til markedet og bli underholdet.

Yes, shorten min overlevde natta! :slight_smile:

NÄr det gjelder BCC sÄ kan jeg ikke skjÞnne annet enn at kursen vil stupe sÄ fort folk kan begynne Ä selge det. Og da mener jeg STUPE som fra $500 til $5
 dermed fÄr ikke folk mye igjen uansett Ä kjÞpe tilbake BTC for og dermed ikke sÊrlig innvirkning pÄ kursen. Men hvem vet, som nevnt over er sÄ komplisert og uforutsigbart hele denne krypto sfÊren.

Det som i hvert fall er helt sikkert er at alt dette surret og all denne ekstreme volatiliteten IKKE er noe bra reklame for verken Bitcoins eller noen av de andre coinsa!

Edit: NĂ„ 55% i pluss (20x med liquidation price 2869,4)

5 Likes

Gleder meg til 31 juli/1 aug. Har frigjort endel midler og sitter klar til Ä ta i mot pÄ bunnen :slight_smile: Har snitt pÄ ca 10 USD (Ethereum), men tar gjerne mer fra rundt 50 usd og nedover.

2 Likes

Tror du at Ethereum skal ned under 50? 1 aug er ikke en sÄ stor happening akkurat.
Altcoins gÄr vel ned nÄ for at foll bytter dem inn i BTC.
Hvordan btc vil reagere etter 1 aug vet jeg ikke, tror bcc vil dumpes hardt. Men bt kan fort gÄ ned ogsÄ.
Jeg sitter vertfall stille i bÄten og avventer og ser hva som skjer.
Bitcoin har vÊrt sopass sterk etter bunnen at jeg tror det verste er over. Vanskelig Ä si selvsagt, detter btc ned og kommer seg ikke over 3000 er den fortsatt i en negativ trend, sÄ da kan det fortsette. Segwit blir ikke fullfÞrt fÞr litt uti august sÄ spenningen fortsetter.
Etter det blir det bt hardfork i november, men ser for meg et bull run fÞr den tid. Folk glemmer slikt, tok jo lang tid fÞr markedet krÊsjet/reagerte pÄ 1 aug!!

Man vet jo aldri med krypto
 jeg aner ikke hva som kommer til Ä skje, men poenget mitt er at jeg synes alt over 100 dollar er en altfor drÞy pris Ä betale - under 50 derimot, da snakker vi! MÄ da vÊre lov Ä hÄpe litt :smiley:

Om over 100$ for etherium er drÞyt Ä betale avhenger nÄ av hva den stÄr i nÄr man selger? :slight_smile:

Hehe, det er et godt poeng - har hatt det i bakhodet hele veien, den dagen Eth stÄr i 1000 dollar f.eks., da er 100 dollar lite i sammenligning :slight_smile: Men jeg tenker det handler om prinsipper (hvertfall for min del). Hvem vil ikke fÄ mest mulig for pengene? NÄ fÄr man 1 Eth for ca 200$. Jeg kjÞpte massevis nede pÄ 10-12$.