Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Ser jeg får et valgproblem her mellom Neo og ether :roll_eyes:

1 Like

Hvis ETH bryter $342 kan den gå høyere. Om ikke nå, så senere - det føler jeg meg trygg på.
NEO gjør mye av det samme som ETH, men har en større oppside: jeg tror den har potensialet til å bli en $100 på relativt kort sikt og betraktelig høyere senere, da den støtter flere språk enn ETH.

Du må bestemme selv, men hvis du kjøper ETH og NEO vil du doble pengene dine hvis NEO går til $80. For å få samme gevinst på ETH må den altså stige til en pris på $680

OBS: større oppside er ofte lik høyere risiko

1 Like

Nei. Ikke eksponert i det hele tatt nå pga ikke hatt mulighet til å følge med. Men kunne gjerne shortet BCC om Bitmex hadde tibudt det.

Det blir nok ja takk begge deler! :slight_smile: du har ikke noen formening om bytom? Ser den skal ha et bra team og omtales som Kinas bitcoin om man ser på Neo som Kinas etherium. Tenkte sette en minimum i den eller Verium bare for å gamble litt:)

Kjenner ikke til bytom.

For min del har jeg begynt å tenke at dette skal virkelig gå til himmels - eller så kan det være det samme.

Derfor sitter jeg tungt inne i noen få og trader litt i mellom de andre for å tjene noen småslanter.

1 Like

passert 342, check! :slight_smile:

Anbefaler deg å lese noen ethereum analysis før du kjøper. Jeg tok bare en rask titt på grafene og så at det var motstand der

Joda, check på den også. Jeg er positiv, selger om den går under 300 , tenker vi snart tester 360 og regner med ny ath ila året.

1 Like

Tenkte at missiloppskytningen ville føre til en økning i kjøp av krypto, (som uro i Nord Korea har gjort tidligere) og kjøpte eth og etc (2 mest kjøpte krypto i sør Korea) i går kveld. Kun den første av de som har gått litt opp.

Go figure…

Ether i 364, klager ikke jeg :slight_smile:

Hvilken krypto-trading platform er best?

• Coinbase
  • Kraken
  • Bitsquare
  • Bitstamp
  • Poloniex
  • Shapeshift
  • Cex.io
  • Localbitcoin
  • Gemini
  • Coinmama
  • Annen (skriv i kommentarfeltet under)

0 stemmegivere

Bruker Bittrex. Usikker på om den er så mye bedre enn alle andre krypto-platformene

4 Likes

GDAX. Tradingplattformen til Coinbase. Om man kjøper og selger i selve Coinbase, må man betale fees, men man slipper unna disse om man benytter seg av GDAX.

3 Likes

For trading er det Bitmex som gjelder!

1 Like

Tilbyr de alle valutaene? Og kan man veksle ut i $ ?

De tilbyr vel bare Bitcoin Litecoin og Etherium. Pluss at du får bare bruke EUR parene om du bor i Norge. Men til gjengjeld kan du sette inn penger med SEPA som er rimelig. Gdax er svært begrenset mtp funksjoner margin osv også…

Riktig, men så trader jeg heller ikke :slight_smile: Jeg kjøper og holder! Fungert ypperlig så langt.

1 Like

Jeg må finne en platform som har alle. Inkl. NEO og Earthcoin.

Først må du finne en plattform hvor du kan sende fiat og kjøpe krypto. Så kan du overføre krypto fritt rundt til exchanges som har altcoinsa du leter etter.
Bittrex har mange altcoins, men du får ikke NEO gas om du har NEO der, men det gjør du på binance.
Earthcoin? :smiley:

Liker Iota/etherium. Skal flytte alt over dit straks når Iota kommer seg til litt lavere nivåer. Tenker i slutten av september.
Har alt i etherium med snitt på 337.