Jeg har brukt Bittrex i alle år og er veldig fornøyd med den. Ikke sikkert den beste med tanke på GUI og slikt, men jeg er blitt vant med den og har aldri hatt noen problemer.
Synes denne fortjener litt oppmerksomhet.
Jeg bruker: kraken, bittrex, etoro og bitfinex.
- Kraken er helt fin, med mulighet for gearing.
- Bittrex har også grei interface og har mange altcoins som NEO og IOTA (tror ikke de har gearing)
- Etoro har høy spread, men veldig enkel og grei interface + bra app (OBS: ikke gearing på kryptovaluta lenger)
- Bitfinex har et veldig bra, emn komplisert interface som egner seg godt for trading (tradingview-grafer er bygd inn i selve interfacen - meget pent!)
Ser ikke ut til at det er noen platform som har både NEO og EAC.
Ta en rask titt på coin marketcap: NEO & EAC
OBS: Bittrex og Bitfinex tar ikke imot direkteinnskudd. Alle de andre tar SEPA
Det var bare på tull. Men synes Coinen har bra navn. Hva tror du Aliensa vil betale med når de besøker oss i fremtiden?
Hvor verdifullt er det å få gas da? Har ordna en konto på bittrex og var klar for å kjøpe lott Neo nå men er det verdt bryet å heller ordne sengen konto på binance?
Neo Gas kalkulator: https://neotogas.com/
Du kan overføre til din NEO wallet og få gas der også. Husk når du overfører fra Bittrex så må du overføre x,1. Ikke hele tall for da mister du 0,9 NEO. De tar 0,1 i fee og kan kun overføre hele tall. Hvis ikke dette har endret seg.
PUBG Coin
Bittrex har satt ned til 0.025 NEO.
Står også tydelig forkart når man skal overføre der.
Hvordan overfører man penger til Bittrex da @Larsen og @rigoberta ? Må man ha altcoins / Bitcoins som man bruker til å handle med? Tror dere noe av prisstigningen i Bitcoin skyldes at man må ha den som currency for å handle andre Altcoins?
Om du kjøper Bitcoin, Ether eller Litecoin på f.eks. CoinBase, så kan du så igjen overføre til Bittrex
Jeg ville ikke brukt coinbase da det går ned når det blir litt action, og kun tilbyr tre coins…
Men som elmindo sier så kjøper du på en annen exchange først (f.eks Kraken) og overfører til Bittrex. Pass på at du overfører rett type coin til rett wallet (eller så kan de forsvinne).
Kan være en ide å kjøpe ETH først og overføre det, for deretter å kjøpe BTC på Bittrex. BTC overføringer er treigere enn ETH…
Takk for svar! Tror jeg skjønner nå hvordan man skal gå frem Skulle vært mye mer ukomplisert! Den som skaper en exchange hvor man kan overføre Fiat og kjøpe hva man vil av coins kommer til å dekke et stort behov i dette markedet. Enig?
Det er komplisert, dyrt og risikofylt… helt latterlig at så mange kaster seg inn i dette uten NOEN som helst bakgrunnskunnskap eller særlig dyp innsikt!
Jeg synes egentlig at det er nå det begynner jo å bli spennende. Ser f.eks. at https://basicattentiontoken.org/ har vokst veldig til nå. Det er ikke så rart da en megastjerne står bak. Altså forfatter av Javascript og medgründer av Mozilla Brendan Eich : ) Du får vel ikke mer solid team enn det BAT har tenker jeg. Så Silicon Valley er absolutt på ballen nå.
Tenkte det kunne være kjekt med litt propaganda til fredagskosen : )
Ny helgeshort i Bitcoin satt, tvi tvi til meg!
Jeg satser på over 5k til uka så en av oss blir fornøyd i hvertfall : ) Lykke til uansett, men husk at 25X er fyfy : )
Snakker du om deg selv nå?
(Måtte bare )