Ned 200usd fra topp.
for min egen del så får jeg prøve å ikke være for grådig og begynne å kjøpe meg inn om vi treffer 4600usd.
NEO må da snart være en god kjøpskandidat også.
Heftig rask nedgang etter å ha kræsjet i taket ved 5000! Nå spretter det oppigjen, vet ikke hvordan det vil gå fremover.
Men jeg har lagt merke til noe artig i det siste, jeg eier vertfall fem/seks ulike kryptovalutaer som har doblet seg eller mer siden jeg investerte i det. Moneroen er omtrent triplet, lisk er mer enn triplet, IOTA doblet- litecoin øker skikkelig raskt nå og er mer enn doblet. Jævlig digg å holde ut i stormen å få betalt for det.
Holder fortsatt ved strategien om salg i oktober engang å håpe på kræsj i november.
Why november?
Takk for linken.
Som du ser av artiklen blir det hardfork rundt 23 november. Da risikerer vi ny bitcoin split. Forventer kaos med mye FUD i november. Håper derfor å selge meg ut i tide.
Foreløpig er det ingen som tenker på dette, rider derfor bullmarket bølgen i forhåpentligvis minst en måned til.
Høres ut som en bra plan. Får bruke tiden på å opprette konti og lese meg opp i påvente av krakket
Men blir ikke dette som 1 august da? Alle varsler et megakrakk, rett etterpå går bitcoin i ny ATH fordi uromoment er borte…
Jo nettopp, men måneden før så kræsjet det?
Da kan jeg selge ut på topp, kjøpe på bunn så vær med påvei opp! Med maange fleire coins. Skal skyte inn mer friske penger også da egentlig. Er longterm på krypto!
Noen som har antshare , nav coin eller OMG ?? Noen tanker om disse?
De byttet navn til NEO
Fin nedgang det siste døgnet, men så måtte Kim sprenge en hydrogenbombe…
Alltid noen som skal ødelegge…
Gikk inn i neo på 7 og har kjøpt meg ytterligere opp på 30-tallet, denne har jeg stor tru på.
Omg og nav kjøpte jeg litt av i går, fin profit på nav så langt. Tenker på denne som en kortsiktig investering, men kan også bli noe på sikt. Omg har jeg også litt trua på på sikt
Heisann jeg har startet en kryptovaluta SLACK gruppe der hvor det blir gjort ICO analyse og altcoin diskusjoner. Jeg samler den mest relevante infoen fra alle andre communities og krypto nyhetssider + twitter. Jeg hjelper gjerne til med krypto porteføljen din. Jeg skal trade krypto (og investere i ICOer) på fulltid fra Januar så jeg ønsker å skape et samfunn for andre norske kryptointerreserte. Hvis dette høres interresant ut så send en mail til mrl220694@gmail.com så skal du få en invite mens gruppa enda er åpen for invitasjoner.
Bare det som skulle til for å å få ennkrasj ja? Jaja, sitter klar på kjøpsknappen for å si det sånnt!
alt stuper… :S
Kina har lagt ned forbud mot ICO’er, bare å hoppe av og la stormen roe seg.