Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Bare Ä hoppe pÄ nÄ!

Hoppe pÄ nÄ eller vente en dag og to? KjÞper for halvparten av hva jeg har disponibelt nÄ og tror jeg avventer med resten

Sitter pÄ gjerdet selv. usa vÄkner jo snart

I claimed that what we see at the moment is purposeful price reduction to accumulate assets before the KYC protocol closes on the 7th of September.
To limit the supply, one needs as high price as possible on the 10th.

Jeg tror altsÄ vi skal mye opp fÞr den 10. da ICOen er ferdig

Dessuten: Panikkselging nÄ, sÄ da er vi kanskje nÄdd bunnen snart
https://www.tradingview.com/chart/eX2PaqNZ/

1 Like

Ja, blir spennende Ă„ se. Vil sell-off-en fortsette eller kommer de til Ă„ kjĂžpe billig krypto?

Og vil prisen stupe igjen nÄr ICOen skal selge for Ä fÄ fiat (som vi har sett med ETH)?

Ser ut som det ligger en bitcoin motstand pÄ 4400usd og Ether motstand pÄ 300usd.

Har en liten tro pÄ brudd ned nÄ, men det er kanskje Þnsketenkning.

Ble brudd ned ja - for et blodbad!
Åh som jeg skulle Ăžnske at jeg hadde holdt meg til planen og latt litt fiat stĂ„ pĂ„ konto til stunder som dette!:face_with_raised_eyebrow:

handla litt OMG i dag, min fÞrste handel pÄ bittrex :wink:
tenker og handle en del til, mÄ se hvor veien gÄr pÄ duppen her.

hvor mye har folk pÄ krypto her inne ? er det 10 k eller 100 k ?

bare av nysgjerrighet :wink:

Har ca 20k fordelt pÄ 15 forskjellige coins.

trader du eller sitter du bare med de ?

BĂ„de og. 2/3 er lagsiktig. Resten prĂžver jeg Ă„ flytte litt pĂ„, alt etter hva jeg “forsker” meg frem til.

38

Those were the days

1 Like

image

Lukke eller Ăžke??

Edit: Lukket pÄ ~40%

3 Likes

Jeg tenker at siden NEO har stabilisert seg bÞr man vÊre litt forsiktig med Ä spÄ videre nedgang.
Men samtidig sÄ har den lenge ventede korreksjonen fÄtt rakettmotor. sÄÄÄ vanskelig Ä si.
Jeg kjÞpte btc nÄ. men skal rett inn i en annen valuta.

Knallbra timing cagey! Lett Ä vÊre etterpÄklok nÄr en vÄkner dagen etter og ser at prisen har gÄtt opp igjen 5% (klok av skade) sÄ jeg hadde lukket og vÊrt fornÞyd med 50% fortjeneste :smile:

2 Likes

Lukk. . Ta gevinst og begynn evt pÄ nytt. Tror det er en av de viktigste Þvelsene, Ä sikre gevinst
!

2 Likes

Det ser ut som btc tar i mot hver gang pÄ stÞtte leie.
Det lange perspektivet er nok long .