For en type altsÄ. Han har btw bra podcast. FÄr personlig litt vondt i hodet av den stemmen hans⊠Bare meg?
Styr unna SUPPOMAN. Driver bare en annen form for PnD gruppe.
Det er en act. I begynnelsen syntes jeg han var irriterende men etter noen videoer synes jeg han faktisk er litt morsom Ă„ hĂžre pĂ„. Tar ikke noen ârĂ„dâ av ham men som sagt, morsomt Ă„ hĂžre pĂ„ mĂ„ten han snakker pĂ„
NĂ„ har det seg slik at noen altcoins ikke har stĂžtte hos de fleste wallets, typ nano osv!
Noen her som har peil pÄ hvor/hvordan enn kan lage wallets, papir wallets til mindre kjente coins ?
Svar mottas med stor takk!
Her kan jeg sende hvilke som helst coins ?
Ikke hvilke som helst, men de som er stĂžttet.
Reguleringene er vel at den det gjelder mÄ inn og godkjennes , har vÊrt mange nye valutaer som forsvinner relativt snart etter de har fÄtt inn xxx mill dollar! Det er dette de vil ha slutt pÄ! Noe som er veldi positivt for omdÞmme til krypto ! FÞrste omgang vil vel markedet korrigere slik det gjorde her om dagen men vil igjen komme opp!
Det tenker jeg ogsÄ - hÄper det faller enda mer slik at vi kan hamstre billige coins!
FUD for alle penga!
ja jeg irriterer F%#$ av meg for jeg ikke hadde ledig valuta pÄ exchange ved duppen som var men det kommer nok flere
korreksjonene virker og komme hyppigere i krypto en aksje markedet. virker som aksjemarked x 10 i speed
ser for meg det blir mange gode muligheter de neste Ärene
det som mange coins vil utrette med sin coin er âprogrammerâ eller tjenester som ikke er innfĂžrt over natten.
sÄ eg ser for meg og handle jevnt og trutt , og prÞve og ha ledig kroner klar til stÞrre korreksjoner.
for meg sĂ„ er dette det samme som nĂ„r det sto 5 computere fordelt pĂ„ verdens sine kontinenter , og at det var det eneste behovet som var for âEDBâ maskiner , i fĂžlge noen i dag stĂ„r det vel 5 maskiner minst , i hvert hus
<3 krypto <3
They are LIVE:
Noen som har troen og skal inn i redpulse da?
Skal definitivt vÊre m pÄ Redpulse.
du mÄ registrere deg i dag pÄ redpulse hvis du ikke har gjort det. Hvis ikke fÄr du ikke bli med
Har registrert meg nÄ ! Men fÄr enn Mail nÄr crowdsale starter ?
Dem er flinke pÄ og kommunisere sÄ jeg tror det.
Arh, skulle jo kjÞpe omg! Jaja, kjÞper litt jeg ogsÄ, fÄ med rabatten!