Er det ikke helt feil Ă„ si at en âtokenâ er det samme som en âaksjeâ ?
Han som er sÄ dypt inne i krypto burde vite bedre. 90% av alle IOCer er skam, eller folk som selger teknologi dem ikke har. Har han ikke fÄtt med seg hva Kina akkurat har gjort?
Ja, sÄnn virket det pÄ meg ogsÄ. En token har 0 verdi egentlig og mange av de ICOene som utsteder tokens har ikke et underliggende produkt Ä backe det opp med engang. Virker nesten som kickstarter prosjekter mange av disse.
Satt f.eks Ă„ leste white paper til denne:
HÞres jo fantastisk ut - pÄ papiret - til man innser de er milevis unna i det hele tatt Ä ha et produkt!
Tilbake pĂ„ bitmex med et lite belĂžpđ
Trenger vi en egen trÄd om Binance???
- JA
- NEI
0 stemmegivere
Er vel fritt fram for Norge Ă„ lage Vikingcoins da? Eller Laksecoins eller hva sĂžren de klarer Ă„ koke ihop. Men egen kryptovaluta, bĂŠnkers.
Noen som bruker kraken her? Tier 2 , nÄr dere fÞrer over daily limit! SÄ stÄr det feks . 1987/2000$ daily limit! Den sto i 0/2000 daily limit fÞr overfÞring ! Denne nulles pÄ slaget etter forrige overfÞring eller gÄr den midnatt til midnatt !?
Hva skjer i dag? BlodrÞdt igjen! SÄ vi en deadcat bounce i gÄr? Skal markedet ned med 30 mrd. $ til? Finner ingen news?
Beis att her og lurte selv! Logget inn for og handle , drĂžye den litt !
Damn, det har forsvunnet 12 mrd. dollar ut av krypto siden i morges! Dette kan bli en gyllen mulighet for oss som ikke er inne
KjĂžpte neo, Bitquence , og OMG traff ikke bunn men nesten
bare og fylle pÄ med kroner og vente pÄ dupp igjen.
ryktes om forbud i asien?
PĂ„ coinmarketcap kan du klikke pĂ„ hver enkelt coin og litt over chartet sĂ„ ser du âmarketsâ. Der stĂ„r exchangene du kan handle coinen pĂ„.
@Marqviz I know, lurte bare pÄ om du brukte CoinExchange. Syntes siden virket litt shady etter hva jeg leste pÄ Reddit. De andre Coinmcap oppgir har jeg ikke sett pÄ / hÞrt om. Trenger du egen wallet til Bitquence?
Etherdelta er en desentralisert exchange hvor du trenger metamask i browseren din. Den er litt vanskelig Ä bruke synes jeg, men har ikke prÞvd sÄ hardt heller⊠Du finner nok et par videoer pÄ hvordan du bruker den.
KjÞper pÄ coinexchange.io Tenkte og fÄ ett rundt tall(5000) pÄ antall fÞr eg sender de til paperwallet;)