Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Lekent ! :+1:
Bitquence pÄ binance :tada::confetti_ball: snart bittrex , bitfinex osv :+1:

1 Like

Ikke like lekent den nyheten som er litt lengre ned

We will restrict all Chinese IP addresses from trading. They will continue to be able to visit the user center and make withdrawals.

Derfor Bitquence stiger mens alt annet faller.

Og withdrawals blir gjort i stor skala!

Mcap fredag: 165 mrd. USD
Mcap sĂžndag: 136 mrd. USD

Kilde: https://coinmarketcap.com/currencies/views/all/

1 Like

Jepp, Cagey kan vel snart kjĂžpe seg lamobo :joy:

1 Like

Ja men er det kommet noen melding at Kina legger ned forbud ? Skal vel fremdeles bare reguleres ?

Det er et dÄrlig tegn nÄr exchanges stanser handel ifra landet.
Kommer vel nyheter ila. natta

3 Likes

Morro med detta her :joy: 1st blood 30% ! Bitquence 20% :joy: Ingen news:) men gÄr jo ned like fort tenker jeg :confounded:

1 Like

Ja, da har jeg opprettet konto hos Kraken (til Tier 2; trenger man mer? Skal bare teste ut litt med ca 20.000).

Hva er neste steg? Wallet?

1 Like

KjĂžpte min her https://trezor.io/. Kostet litt over 1000kr med frakt.

1 Like

Én wallet kan ikke ha alle coins. Finn ut hva du skal kjĂžpe fĂžrst, sĂ„ hvilken hardware wallet du skal ha.

Jeg bruker Ledger Nano S.

Dette er kult:

https://www.coindesk.com/swiss-town-to-accept-tax-payments-in-bitcoin/

Noen som forresten gruer seg til Ä regne pÄ skatten neste Är? Jeg er sikkert ikke langt i fra 100 trades, men tror ikke jeg er den verste her inne. Blir et reint h****** Ä gÄ over alt. Noen som har en ide om hvordan de skal gjÞre det?

1 Like

Takk! Jeg tenker primÊrt Ä kjÞpe Bitcoin og muligens ETH og etterhvert prÞve ut det som mÄtte virke spennende. Er som tidligere nevn ikke bereist i dette farvannet, sÄ mÄ bare bane vei mens jeg gÄr. Men jeg har sett pÄ Ledger Nano og tenker den er fin Ä starte med. Hva med Ä bruke Bread Wallet til iOS til Ä begynne med for Ä ha en plass Ä lagre?

Hva skjer med alle de rĂžde tallene? Kinabanningen er fortsatt bare rykter? FĂžler for Ă„ laste opp!

1 Like

Charlie Lee (Litecoin) tweetet tydeligvis i dag at han hadde fra en troverdig kilde at Kina nÄ faktisk har bannet exchanger.

@anon32514480 er det sant? I tilfelle kommer MYE kapital til Ä forsvinne ut av krypto. Passer meg bra akkurat nÄ @Chiroman :smile: (sÄ hÄper jeg de ombestemmer seg nÄr jeg kommer inn sÄnn nÄr Nano har doblet seg :blush: )

1 Like

Ja, han gjorde det. Mange tweets som han nÄ har slettet. Og den ene gikk noe sÄnt som at han Þnsket alle skulle fÄ vite det like fort som han fikk vite det for Ä prÞve Ä hindre innsidehandel osv. Om noe av dette er sant, gjenstÄr Ä se, men tviler pÄ han ville risikert kredibiliteten sin pÄ noe tÞv.

Jeg sÞkte litt rundt pÄ forum, mange som pÄstÄr det bare var en spÞk ogsÄ. Tviler egentlig litt pÄ det.

1 Like

Agerer du? Dvs. selger du?

Niks, jeg har blitt en hodler :slight_smile: brant meg pÄ Ä prÞve Ä time det en gang. Aldri igjen. KjÞper heller mer pÄ dippene.

3 Likes

@anon32514480
Jeg nevnte tidligere at jeg tror denne dippen i Bitcoin skal ned til $3500-ish mot slutten av september. Ser ut til at spÄdommen kan bli en realitet litt fÞr. Uansett, derfor jeg nÄ har begynt Ä opprette konto pÄ Kraken, fordi jeg ser for meg en lav inngang pÄ 3500 og hÄper pÄ ca 10.000 mot nyttÄr.

MEN. SpÞrsmÄl til dere som bruker Kraken. Jeg har nÄ sendt verifikasjonspapirer pÄ Tier 3. Trenger man Tier 4, eller er det unÞdvendig?

2 Likes