Til alle som har baller til å sitte utenfor og vente på lavere priser: kudos! Jeg kjøper hele tiden, ofte på topp!
Tier 3 holder nok for de fleste, kommer helt an på hvor mye du tenker å investere. Jeg kjørte på med Tier 4 fra start.
Til alle som har baller til å sitte utenfor og vente på lavere priser: kudos! Jeg kjøper hele tiden, ofte på topp!
Tier 3 holder nok for de fleste, kommer helt an på hvor mye du tenker å investere. Jeg kjørte på med Tier 4 fra start.
Bare å shorte som f… !
Dere aner ikke hva dere kjøper dere inn i…
Virker på meg som om investeringen kan blir middels liten 20.000 til å begynne med, og at uttaket er det som trenger å være stort på sikt
Jeg skal kjøpe som f… når denne stormen har lagt seg
Hvilken wallet anbefaøer du? Jeg tenke å skaffe Ledger Nano S. Men kan man bruke en iOS-app mens man venter? I så fall, hvilken?
Hva skal du kjøpe?
Tenker i første omgang Bitcoin og kanskje teste ut Ethereum?
Virker på meg som den stiger og falle ca 50% mot forrige bunn. Nesten perfekt hver gang… Fibonacci 1.618
Og så ca 5000 ila oktober.
Har opprettet Ethereum wallet på MyEtherwallet - google. På youtube er det mange videoer med info om Bitcoinwallet, men alle anbefaler jo en cold wallet (typ Ledger Nano S) - i mellomtiden ville jeg fikset en paper wallet. Finnes mange måter å gjøre det på
Ja, men Ledger kan jo holde både BTC, ETH, Lite og noen Altcoins, så den virkere jo perfekt!. Oppbevarer den i våpenskapet er planen, får som kommer seg inn der… Med få som i KUN meg.
Sukk
Enda en sammenligning med Tulipanbobla - noe som er skivebom.
I følge tv-programmet Historisk, i går, var tulipanmanien et resultat av at tulipaner ble mote. Prisen steg voldsomt da de rikeste ville ha tulipaner som den gemene hop ikke hadde råd til. Markedet kollapset da det kom et utbrudd av byllepest i samme området som tulipan-auksjonene (annen klide: Wikipedia )
Kryptovalutaer har jo en bruksverdi - jfr JP og alle andre bankers desperate forsøk på å lage egne blockchain-løsninger. Forskjellen på krypto og luksusvarer er dessuten ganske åpenbar.
Fun fact 1:
En kollega av meg som skulle refinansiere ble spurt om han invisterte i Bitcoin. Underforstått en som gambler
Fun fact 2:
Møtte tilfeldigvis en kompis som nå jobber for en av de store bankene her til lands med å finne løsninger for bruk av blokkchain-teknologi
Kraken brukte bare en og en halv dag på å få meg opp på Tier 3. Meget fornøyd med det. Mange som har klaget på at det tar så ufattelig lang tid…
Er det nå man skal kjøpe?
Eg har sendt sparepengene mine til coinbase… så ja
Hva er greia med ark egentlig? Den har jo holdt seg helt fint igjennom hele korreksjonen
Par minutters intervju med John McAffee (grunnla virusprogrammet, nå blant annet stor-miner av bitcoin):
Tror vi 3000 også ryker?
Det tror jeg.
Ja, se BTC tråden. 2.9-2.8k kan være OK entrypoint for en trade.
Mitt nye bet er på 2400…