Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Der finner vi MA200

1 Like

Her er en av de jeg følger med på… på supersalg! :smile:

1 Like

Krypto har alltid vært ekstremt high risk. Nå er det ren galskap (å kjøpe)!

2 Likes

her er et eksempel på hvorfor man ikke skal være med på ICO

Ser ut som man kunne dobla om man solgte på riktig tidspunkt?

joda, ser det

Live kurs streaming now:

Skal si det var dødt i tråden på en dag som denne? Noen formeninger om hvor vi skal videre, opp eller ned? :slight_smile:

Who the fack knows… completely frickin random dette her…
:slight_smile:
Men alle vet at det kun er spekulasjon som driver denne megaboblen videre!

1 Like

Ser ut som vi synker igjen. Avventer men er klar til å kjøpe jeg :slight_smile:

Krypto er trading paradise!

Men å investere langsiktig i dette tullet!!! Heheheheh huff…

:roll_eyes:

Det er vel et spm om myndigheter shuts it down eller prøver å regulere det bare, enkelt og greit? Om desentraliserte exchanger og desentralisert nett tar av så kan vel krypto blomstre det? Regner med vi fort har en dobling igjen fra dagens nivåer ihvertfall (håper :sweat_smile:)

3 Likes

Jeg tippa bunn på 3500, men det snudde på 3000, så det var ikke langt unna, var ikke lenge der nede der heller. Kom meg inn på litt over 3100

2 Likes

Laissez faire he he

Inne på 3600

1 Like
1 Like

Kjipern å misse denne oppturen, men det er alt for høy risiko nå.
Kina stenger fortsatt selv om 2 exchanges fikk utsettelse.

En problemstilling som diskuteres er hva gjør de kinesiske exchangene når alle selger bitcoin for fiat?
Har de nok cash til å betale ut til alle? Det kommer jo ikke mer CNY inn til de…

De rikeste kineserne kommer nok til å finne måter å komme unna denne loven, jeg tenker, har de bare bannet exchanges eller har de også bannet trading? Hvis ikke kan kineserne jo bare bruke en europeisk eller amerikansk exchange?

De som vil ta ut pengene har i allefall hatt tid på seg. Men er enig i at der er for stor risiko å gå inn nå, og man kan vel forvente litt mer fall når Huobi og OKcoin og lukker dørene.

Men krypto vil aldri forsvinne tror jeg, selv om den oppfyller alle de fem økonomiske kriteriene for en boble slik Hyman P. Minsk definerer dem.

Well Well… JP Morgan var en av aktørene som handlet mest bitcoin… Noen tanker?