Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Langsiktig eller ikke ! Jeg tenker som sÄ at med den summen de fleste er inne med har de rÄd til og tape ! Viss det skulle gÄ motsatt av tap sÄ vil reward vÊre sÄpass stor at innen den tid sÄ vil krypto vÊre sÄpass Word of mouth at nÄr stÞrre deler av befolkningen rundt om skal vÊre med sÄ begynner det virkelig og dra seg til! Enn skal ha i bakhodet at det er stor skepsis mot dette men viss 30% av skepsisen forsvinner sÄ skal BTC til 10.000 rimelig fort !

2 Likes

10.000 fÞr nyttÄr :slight_smile: Garantert.

1 Like

10 000 eller 1000!

10.000 [ti-tusen]

Vi ender nok pÄ 10 000, kanskje via 1000 fÞrst bare

2 Likes

Bitcoin stÄr jo snart i 3900. Var vel fin inngang pÄ fredag da? Flaks med den :slight_smile:

@Larsen Tror ikke Kim Dotcom er pÄ jordet her.

But why! SkjÞnner meg ikke pÄ krypto ass. Den panikken var altfor kortvarig :slight_smile:

1 Like

Det var jo panikk i kina pga nedlegging av exchanger, og nÄ nÄr alle er ute og det har snudd starter vel en ny hype og ikke minst trang til Ä komme seg inn lavere for alle som satt pÄ sidelinjen og ikke ville kjÞpe pÄ 5000? :slight_smile: Vanskelig Ä vite, men jeg tror dette var en dipp som nÄ er over.

1 Like

Det som tok meg pÄ senga var de faktiske tallene over hvor mye penger som kom fra kina og hvor mange som flytta over til japan.
Har fÄtt med meg 10% oppgang, men skulle jo vÊrt 30% :\

1 Like

Enig, har lest litt ulike kilder men konsensus ser ut til Ä vÊre at handelsvolumet fra Kina har falt siden Januar fra ca. 80-90% til ca. 20%. Det er fremdeles ganske mye penger, men nok ikke nok til Ä fÄ det mye lengre ned enn det det har vÊrt.

Hva tenker dere rundt fÞlgende pÄstand fra en gjesteartikkel i dagens Finansavis? Vil sentralbanker og myndigheter ha sjangs til Ä kontrollere kryptovalutamarkedet?

Fremtiden innen digitale valutaer er ikke Bitcoin eller Etherum, men sentralbanksponsede eller myndighetsgodkjente valutaer. Disse vil helt sikkert ikke tilby anonymitet, men det er ikke bare en ulempe.

1 Like

Har fÄtt 22% siden fredag :slight_smile:

muligens, er vel flere land som snuser pÄ den varianten

Snakker om krypto pÄ techcrunch disrupt fra sf nÄ https://techcrunch.com/

Dette har vĂŠrt en av hovedargumentene mine mot Bitcoin og den vanvittige prissettingen av den! Verdien av Bitcoin tror jeg vil total-krakke over natta omtrent den dagen VISA, paypal eller store banker, eventuelt sentralbanker lanserer sin(e) egne kryptovalutaer.

De vil pÄ dagen fÄ mangegangen den utbredelse og bruk som Bitcoin har per i dag

2 Likes

Masse masse interessant som blir sagt ja!

image

Er vel presten som taler til koret det der eller?

:wink:

1 Like

Bare karen bak Etherum. ForstÄr ikke at visse her inne har sÄ stor tro pÄ denne karen :stuck_out_tongue: LOL. Etherum nedenom og hjem!

Enig med @cagey2 - krypto er drit. Strong sell!

(Ja, jeg er bitter fordi jeg ikke er inne for lenge siden
 :cry: )

1 Like