For de som er i Wabi, Neo, Sub: https://www.youtube.com/watch?v=5YAyzD3WRbc
Skulle holdt litt lenger. 35% opp siden inngangen min tidligere i dag
DataDash er veldig solid. Anbefaler dere Ä fÞlge ham pÄ YouTube.
Hva f⊠? Jeg ofrer ikke en kallori pÄ krypto!
Takk for tipset om Wabi ico, en av de rÄeste i Är.
Vi har bare sÄ vidt begynt pÄ denne
Den gÄr lett 10x til.
Wtc blir bare barnemat i forhold til Wabi, kjÞpte litt til pÄ 5700 sat.
Er noen fete nyheter som kommer snart sier ryktene
100K er iallefall innenfor rekkevidde, 1Mrd hĂžres mye ut, men kanskje en dag?
Du gjorde det godt pÄ den ser det ut som men prÞvde Ä se pÄ ann og ble ikke sÄ imponert?
Takk for tipset om Verge folkens! GÄr jo sÄ det synger
De er ikke et blockchain basert firma, men produktet dems passer perfect til blockchain.
Hvis du har fÞlgt med pÄ Wtc sÄ gÄr det ut pÄ noe av det samme bortsett fra at Wtc har B2B og Wabi har B2C. De lager en blockchain basert security tag som verifiserer at varen er ekte.
Wabi har allerede fungerende produkt og har holdt pÄ siden 2014.
Wtc henger langt etter og er verdsatt mye mer,
Eplemost la ut en video over hvor Datadash forklarer wabi ganske bra.
Tror dette er bare starten.
Kan bli bra for dere i wabi.
Selv depper jeg over Ä ikke stole nok pÄ magefÞlelsen og ta 30% gevinst pÄ verge nÄr jeg solgte pÄ 80! men gratulerer til dere som er inne!
For Ä toppe det bomma jeg litt pÄ reglene i eidoo kampanjen og tapte ca 4000-5000 dollar pÄ det!
Fikk Mail fra bitfinex : You are receiving this message because you are an unverified user of the www.bitfinex.com platform.
We thank you for your business and remind you that all customers must respect and follow the rules of the exchange, all of which we commend to your attention: https://www.bitfinex.com/legal/terms. In particular, individuals resident in the United States are not permitted to be customers of the exchange or use our services. Furthermore, United States residents are prohibited from accessing our services using any virtual private network, proxy service, or any other third party service, network, or product with the effect of disguising their IP address or location. Hvorfor er ikke folk fra USA velkommen??
Blame Donald.
Noen som har handlet i dopecoin, hempcoin eller potcoin?
FÞler det blir litt feil Ä handle i disse, pÄ en annen side er det jo leit Ä gÄ glipp av en fin gevinst
XVG er i fyr og flamme om dagen! Tar du gevinst nÄ @Olee78?
Tror jeg hodler denne ut i 2018, kan bli ein fin hest dette
Om vi for diskusjonens skyld sier oss enige i at Krypto er en boble som er i ferd med Ă„ sprekke:
- Hvordan tror dere et krakk vil utarte seg? Hvilke coins vil falle mest, og hvilke vil man kunne anse som tryggere grunn?
- Hvor fint sitter dere i det om det gÄr Ät skogen, og hva har dere gjort/hva er planen for Ä komme helskinnet ut av det?
- Hva tror dere kan vĂŠre eventuelle utlĂžsende faktorer for et krakk?
Istedenfor Ä kun diskutere om det er en boble tenkte jeg det kunne vÊre interessant Ä fÄ inn noen synspunkter rundt hvordan man burde hÄndtere en eventuell boble.
Nei nei, sitter pÄ den fortsatt ja. Blir evt. Ä ta ut investert belÞp etterhvert.