Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Takk Mat! :slight_smile:

Det er noen drøye salgsposter i IOTA nå på flere millioner på rekke og rad. Må vel være feil?

Ikke feil, Hundal. Er temmelig skittent spill i IOTA nå. Prisen ble presset ned til 3,25 med flere heftige salgsvegger. Hvert forsøk på bounce ble stoppet av veggen. På 3,25-3,27 forsvant til slutt veggene, og i samme sekund ble prisen kjøpt opp til 3,4.

Jeg antar at dette er en gruppe som samlet kjører kursen ned, og deretter kjøper når de har satt bunnen. Veggene er tilbake igjen nå, så jeg antar vi skal ned igjen.

Nei, ikke for å registrere seg, men det er endel papirarbeide om/når du skal ta ut kontanter derfra.

Drit å være på jobben når du ser at Ripple tar av og forsvinner opp i skylaget :sob::dizzy_face::poop::poop:

Jeg scrolla nedover salgssiden og umiddelbart så det nesten uten som det var snakk om over 5% av alle coins.
Jeg ble med ca 10% ned, men har gjort 7 trades nå med x3,3 giring og har satt opp kjøpsposter nedover, så foreløpig har det gått greit mtp at jeg har tro på IOTA på lang sikt.

2 Likes

Er det noen omsettbare fond på børsene som fordeler risikoen mellom flere kryptovalutaer?

Jeg fant aldri det da jeg lette sist (en god stund siden), men kanskje det har komt nå. Uansett, du vil ikke heller ha fond som er omsettbar i en token da? Direct exposure? Sjekk ut iconomi.net. Om det er muligheten til å slippe å kjøpe krypto direkte du er ute etter, kommer du desverre ikke unna det enda, men Iconomi skal lansere fiat gateway om ikke så lenge. De skal også lansere et fond på the Irish Stock Exchange. Usikker på når. Søk iconomi og irish stock exchange så finner du sikkert ut mer.

1 Like

Noen som har hørt om Streamr? Dette er den eneste konkurrenten til Iota per i dag, og markedsverdien deres er under 1% av Iota sin.

De retter seg mot mye av det samme markedet, IOT, og streaming av data. Den store forskjellen er at de bygger på Ethereum platformen i stedet for å lage en helt ny teknologi. Det gjør f. eks at de ikke kan ha kostnadsfrie transaksjoner, men samtidig er teknologien i større grad utprøvd.

De har blant annet Partnere som Rolls Royce, JCDecaux, Alma Talent, med flere som ikke enda har blitt publisert pga konfidensialitet.

Jeg gjør som i Iota og slenger inn en lottokuppong på 15000 her :slight_smile:

3 Likes

Hvor kan man kjøpe det henne?

Du finner den på Bitfinex, med ticker Data (StreamR Data coin).

Sjekk også ut Crypto20 - egen tråd om den på forumet her (men igjen, en token).

1 Like

Ja jeg kjøpte et lite lodd for noen uker siden - den har visst over doblet seg siden sist! Kjøpte litt til nå. Greit om den får en tidobling eller mer :slight_smile:

1 Like

Ikke eneste konkurrenten. Uten gratis overføring er det vel heller ikke direkte sammenlignbart (kan være bra/suksessfullt likevel da)
Raiblocks og Byteball er vel to stk som har like konsept ihvertfall.

1 Like

Ja, du har sikkert rett i det. Var bare slik jeg tolket det ut i fra den artikkelen … :slight_smile:

Alle ønsker slenge seg på iota bølgen nå. Tenker er lurt jeg også, vurderte Raiblocks forrige uke når jeg las om den på Reddit. Uansett om er bra eller ikke ville hypen sørge for oppgang. Men var bare på tulle børser som ikke engang fungerte i det øyeblikket så haha.

1 Like

Det kan jeg skrive under på. Jeg overførte litt RIpple til BitFlip for å kjøpe RaiBlocks. Fikk faktisk 1.1 dollar for en del av Ripple, gikk til slutt ned til 0,86. Fortsatt høyere enn andre exchanges! Men solgte bare for 130$ og smatt ut igjen fordi de var så ekstremt lite handel der. Kjøpte RaiBlocks for de 130, til skikkelig overpris. tenkte å prøve på en av de andre exchangene isteden.

IOTA er i en særstilling fordi det er absolutt ingen gebyr. Det gir langt flere bruksområder! Når man kan betale 0,000000000000000000000001 øre for noe, så åpner det for salg av info/ting som man før ikke kunne tenke seg. Det blir spennende å se hva de får til og hvor bra det funker! Jeg tipper vi må gi det litt tid.

Alle bør jo prøve å få tak i minst 1 BTC?

2 Likes

Gi meg beskjed tidligere :wink: gjorde en trade med ca 14% gevinst på svært kort tid. Takk :smiley:

1 Like

Handler når den er nede på 0.22 igjen :slight_smile:

http://speculative.capital

A single human body at rest radiates 100 watts of excess heat. We created a body-suit that uses thermoelectric generators to harvest the temperature differential between the human body and ambient and converts it into usable electricity. The electricity generated is then fed to a computer that produces cryptocurrency.

Er det her du befinner deg når du ikke skriver på Tekinvestor? @cagey2 :thinking::stuck_out_tongue:

1 Like