Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Jeg har tatt mine lodd pÄ WTC, PFR og TRX.

SĂ„ fĂ„r vi se hvem som blir den neste “litecoin” :slight_smile:

Sett bort fra Ledger Wallet, noe bra wallet Ä fÄ tak i for Ä bevare Ripple? Tenker at det kan vÊre dristig Ä ha alt liggende f.eks pÄ Kraken, Bittrex osv.
Bruker Exodus for andre coins, skulle Ăžnske man kunne ha Ripple der.

Ja. Bare overfĂžrte btc dit og handlet.

Jeg hadde sÄpass lite at jeg sjekket aldri ut muligheten for offline storage for Ripple.

1 Like

Er det verdt Ä lage en egen trÄd om RaiBlocks? Jeg har (enda) ikke satt meg inn i det.

Har oppjustert mitt anslag nÄ sÄ jeg havner nok pÄ den nederste linja med de pÄ 5%. Tror jeg.

Fasit etter nyttÄr.

Shit - trodde fĂžrst 5% av din portefĂžlje var mellom 250’ og 500’
 MĂ„tte det bare snart bli sĂ„ vel, kanskje etter ett Ă„r i kryptoverden :slight_smile: :pray:

Haha - lett! :smiley: 10x baby - 10x!

1 Like

Trader i den heletiden, via Bitfinex

Det tror jeg det kan vÊre ja. Personlig tror jeg den kommer til Ä klatre til top 10 coins i lÞpet av neste Är, som den beste rene valutaen.

Jeg har ikke sÄ mye tid fÞr til helgen, men faq-en jeg linket til lenger oppe i trÄden her inneholder det meste av relevant informasjon og relevante linker.

1 Like

Hadde man bare kunnet logge inn pĂ„ ETT sted, og sĂ„ automatisk logget inn pĂ„ alle andre handelsplattformer, sĂ„ hadde trading av small-cap vĂŠrt sĂ„ mye enklere. Det begynner Ă„ bli litt vel mange ulike exchanges Ă„ logge inn pÄ  Det er Ă„rsaken til at jeg ikke gikk inn her da du postet om RaiBlocks - det var vel en som postet som et alternativ til Iota (det var sikkert deg det og). Men det er rett og slett litt pes Ă„ lage nye profiler over alt, og holde styr pĂ„ det. Jeg har en tendens til Ă„ bruke samme passord pĂ„ mange steder og det begynner Ă„ bli litt vel sketchy med nye sider jeg aldri har hĂžrt om fĂžr
 Hvor har du kjĂžpt RaiBlocks?

Jeg er veldig enig. Tror dette kommer til Ă„ endre seg etter markedet “setter” seg litt da.

RaiBlocks er kun notert pÄ tre smÄ bÞrser og muligheten for Ä handle er veldig strupet etter at volumet eksploderte og ddos-angrep. Skal visst noteres pÄ en til bÞrs denne mÄneden. Notering pÄ flere og stÞrre bÞrser jobbes det mye med.

BitGrail som jeg handlet pÄ har stort sett vÊrt nede de siste dagene. Registrering var enkelt her, men tror de hadde problemer med Ä registrere brukere og overfÞringer nÄ ogsÄ.

BitFlip har sÄ lavt volum at denne tror jeg det bare er Ä glemme.

Og til slutt Mercatox som mesteparten av handelen de siste dagene har foregÄtt pÄ. Den gikk ogsÄ ned etter volum og ddos, men etter en oppgradering har den holdt seg oppe helt frem til nÄ (tror den nettopp dÞde igjen).

Tror ikke du har noen grunn til Ä ikke stole pÄ disse bÞrsene. De er smÄ og har bare ikke hatt sjanse til Ä hÄndtere trafikken.

1 Like

Er det mye jobb og registrere seg der?
Opp 50 prosent i dag👍

Mvh
Kristian Pandur

Noen som bruker tofaktor-autorisering pÄ bittrex? Hva er Ä anbefale? PÄ forhÄnd takk for svar! :grinning:

2FA pÄ alt! Anbefaler Authy! Funker alle steder som tar Google Authenticator.

1 Like

Takk! Skal sjekke det ut.

Har du mulighet til Ă„ vise via screenshots? Jeg har valuta pĂ„ bĂ„de margin,exchange og funding, men jeg ser ikke “margin sell” eller “margin buy”.

Edit: Fant ut nÄ. hehe.

Jeg bruker Google Authenticator - fungerer bra!

2 Likes

Til dere bitfinex-brukere som gearer og shorter.

Dersom jeg bruker margin Sell (shorter) pÄ et nivÄ X og Þnsker Ä sette en stopp loss limit pÄ X minus 5%, mÄ jeg da legge inn en margin buy pÄ dette nivÄet? Eller vil jeg da ende opp med 2 ordre som jeg mÄ lukke manuelt?

1 Like

Si at du seller short 1 BTC pÄ 15000, sÄ kan du legge en stop buy ordre pÄ 1 BTC pÄ eks. 15800 og en limit buy pÄ 1btc pÄ 14000. Da sikrer du gevinst ved kursnedgang til 14k og stopper tap ved 15800. Husk at den gjenvÊrende orderen ikke forsvinner selv om den andre slÄr ut.