Jepp, så enkelt
Er redd for at den plutselig skal gå opp i et øyeblikk man er ute
Det gjør den hele tiden
Men den kommer hele tiden ned igjen
Det høres ut som en bra strategi
Handla meg Verge (XVG) på 61. Noen med litt TA som kan komme med innspill om det var lurt?
De skal vist komme med en anonymitet feature nå i Q4 så om ikke den blir forsinka kan det fundamentalt slå bra til også.
Prøvde å finne meg en halvstor med ikke for høy mcap som ikke hadde tatt av i altcoin rallyet som pågår enda
Kryptoportefølje.xlsx (43.3 KB)
Dette er min lille tulleportefølje, har ikke tid til å trade, og har heller ikke råd til å satse noe særlig da vi skal til med huskjøp.
Satt inn 4K på Coinbase sist tirsdag, og kjøpte Bitcoin, Etherum og IOTA.
Har planer om å la disse stå helt i ro, minst ut 2018, sannsynligvis i åresvis.
Har laget meg en lite exel-ark for å enkelt kunne følge utvikling og avkastning via Coinmarketcap. Kjøsprisene er fra handelsplattformene, mens prisene dag for dag er fra Coinmarketcap, så det er jo litt unøyaktig.
Har pr. i dag 37,89% avkastning, da er gebyrene ved overføring og handler fratrukket.
Blir spennende å følge denne fremover, selv om beløpene pr d.d ikke er av betydning
ja dere, hvem blir neste man ut til en dobling? Monero?
RaiBlocks er en het kandidat. De to børsene du kan handle den på er nede så tviler på at du får kjøpt da
solid volum da 434$ USD morsomt at hjemmesiden deres er Wordpress
kan anbefale denne
Vet mange inne her har tatt ut penger og lurer på hvordan det fungerer i praksis? Har penger både på Coinbase og Bittrex jeg en gang i fremtiden selvfølgelig vil realisere. Hva er gangen for å ta ut og hva er eventuelle fees? Får man 1 til 1 med dollar?
Har sett litt på Verge selv. Den har fått lite kjærlighet og er en liten dark horse. Det som er kjipt med den er circulating supply. Det gjør oppsiden begrenset ifht. mcap.
Hvis du er interessert i privacy coins anbefaler jeg å sjekke ut: Monero, PIVX og min personlige favoritt: Cloakcoin.
På Coinbase, som jeg har brukt, så velger du uttak til bankkonto og siden du forhåpentligvis har EURO konto så blir det SEPA overføring typisk tilbake til kontoen som du en gang satt inn i fra. Har du USD konto så sliter du litt siden du da har registrert deg feil og kun kan ta ut til amerikanske kontoer (så vidt jeg har skjønt).
Bittrex har jeg ikke brukt, men det er vel bare å utforske withdrawal options der? Pleier jo også å være greit forklart?
Ja så det var litt lite nå, men har gått en del i natt. Mcap var ikke så veldig høy så kan flerdoble seg de neste ukene hvis de klarer få ut det de livet i q4 tenker jeg. Ikke på utkikk etter en mulig 100x, de har allerede så mye av porteføljen
Edit: Solgte på 83. Ble zencash istedenfor, har minet det litt men handla nå på 195000
Hvordan er dette egentlig? Jeg har tre/fire wallets hvor det bare er “skrap” igjen. Type 0,0000015btc eller tilsvarende ethereum.
Dette er jo problemer mange flere må ha, fordi dette får man aldri brukt opp. Pengene kan ikke brukes til å kjøpe annen kryptovaluta, eller sendes til en annen wallet pga. nettverksavgifter.
Hvordan påvirker dette mcap etterhvert? I teorien vil sirkulerende supply minske med tiden.
Hei
Noen som har kjøpt ripple ?
Lurte på hvor dere kjøpte dem?
Jeg kjøpte på Kraken i sin tid.
Den har steget mye i det siste nå, så jeg vet ikke om jeg tør å anbefale noe, men whitepaperen er på kun på 8 lettleselige sider. Definitivt verdt å sjekke ut.
Fungerte det greit?