Jeg kjÞper Btc/Eth/Ltc pÄ Coinbase og overfÞrer de gratis til Gdax (pÄ et blunk). OverfÞrer fra Gdax til enten Bittrex eller Bitfinex for Ä handle alt-coins og trader Btc/Eth/Ltc mot Eur pÄ Gdax (gebyrfritt pÄ limit-ordre)
Hvorfor gÄr du via Gdax, og ikke bare rett pÄ Bittrex?
Har ikke regnet pÄ det da jeg aldri har overfÞrt til andre steder enn Gdax, men leste det her:
Now that I have transferred my USD to GDAX.com I am ready to buy Bitcoin, Ethereum, or Litecoin directly from GDAX with a fee of only 0.25%! Here is a list of GDAXâs fees and they are pretty standard exchange fees as far as maker/taker fees go. Once I convert my USD to crypto I can then transfer it away from GDAX at a much lower rate as well versus Coinbase. I will say that GDAXâs trading pairs seem to always be on the higher side of the price so be watchful on that.
Mulig det ikke stemmer og at jeg har misforstÄtt dette. Noen andre som vet noe om dette?
Jeg bestilte min nano S for en uke siden, stÄr bare at den forlot Frankrike 7.12. og sÄ ingen meldinger. NÄr bestilte du din?
Jeg hentet min pÄ posten i dag. Har ikke Äpnet den enda. Ser den ble shippet 05.12.
OK, da kommer min om to dager
Noen her som har DASH?
Noen som kan hjelpe meg med litt info om hvordan man shorter og gearer pÄ bitfinex?
Har en liten posisjon i Verge, venter pÄ wraith protocol som skal sleppes ut denne mÄneden tror den kan skyte opp en del hvis og nÄr den kommer.
Ripple tar sats
Hadde inngang pÄ 1530 og solgte pÄ 1640 til fordel for LTC tidligere i dag. Utrolig synd nÄr den gikk til 2800 i dag hvor jeg i utgangspunktet hadde en salgsordre pÄ 2500 liggende inne.
Satan Ä jeg hater Coinbase. MÞkkaaktÞr. HÞye fees, latterlig lang ventetid pÄ overfÞringer og crasher hver dag. Aldri mer
OverfÞr valuta til margin-kontoen deretter klikk margin sell for short og margin buy for Ä gÄ long.
Du har mulighet til Ă„ kjĂžpe / selge for 3x innskudd, ikke en manuell gearing âknappâ som hos bitmex.
Noen som nylig har gjort bankoverfĂžring til coinbase? Hvor lang tid tok det?
ETH $700
Ripple!
Makan til tradebar sak
Trader du bare uten giring, selge deg ut nÄr den er oppe og kjÞpe deg inn nÄr den er nede? =)