Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Håper han har meldt gevinstene på selvangivelsen. Ville jo vært dumt med et krav på 6-7 mill fra staten :stuck_out_tongue:

Charlie Lee prøver å dempe ltc utviklingen (som har vært helt vanvittig)

Tror vi kan se ETH på $600 ila 1-2 timer. kanskje $700 også ila kort tid. Brøt ut nå, når LTC´s vanvittige run var ferdig.

1 Like

Eller kanskje ikke helt med en gang, nå stjeler BTC showet.

Vi får se om det er mer futt igjen i LTC-raketten. Prøver å bryte gjennom nå. Forøvrig er det vilt med 22% forskjell på LTC-prisen på Coinbase og Bittrex. Ikke vanskelig å få lett profitt da.

LTC $300 ??? WTF… :roll_eyes:

Ikke verdt 300$ tenker du? :joy:

Skal ikke si noe om verdi… jeg bare tenker oppgangen er drevet av folk som kjøper via Coinbase, de ser BTC er litt for dyr, leser seg opp på Litecoin, ser den er overlegen BTC og kjøper. Den er jo billigere også. I allefall en teori som kan forklare oppgangen.

Gir mening det ja. Coinbase er vel også den vanligste inngangen til de som skal inn i krypto for første gang, så da er vel prisene der også noe høyere grunnet volum.

1 Like

Følger noen her Raiblocks?

1 Like

ETH $600

1 Like

Hey kryptogeeks!

Tenkte å lage en guide om ICOer - hvis det er av interesse :slight_smile:
Har begynt å lage en disposisjon, er det noe jeg har glemt?

• Hva er en ICO?

• Hva er en token eller coin?

• Hvordan blir jeg med på en ICO?

• Hva bør en sjekke ut når en evaluerer en ICO?

• Hvor mye bør jeg investere i en ICO?

• Hvordan selger jeg mine tokens eller Coins?

• Hvor kan jeg få mer informasjon?

5 Likes

Stemmer for det. :slight_smile: Du får lage en fin innledning om hvorfor, så får du sikkert en fin fanbase av hatere og elskere i tillegg. :slight_smile:

Ikke annet enn prisen :rocket:

Bør kanskje lese meg opp på den.

Hei, kanskje noen kan svare meg kjapt…
Coinbase, er det ok å starte her med krypto? Noen tanker på usikkerhet ved å levere fra seg bilde av pass eller førerkort (med tilhørende personnummer)?

Det er en grunn til at den går som den gjør. Desentralisert, gratis og umiddelbare transaksjoner. I praksis klarer den 7000 transaksjoner per sekund (skyhøyt i forhold til alt annet jeg har sett) og den funker faktisk. Det eneste som mangler er egentlig notering på flere børser og bedre markedsføring.

Jeg er veldig fornøyd med Bittrex. Kan handle nesten alle kryptopar der og er aldri nede slik som Coinbase og Bitfinex.

2 Likes

Takker, skal sjekke ut Bittrex

Støtter den. Bittrex krever ikke mye mtp verifisering og har stort utvalgt av valutaer. Jeg har allikevel valgt Bitfitnex da jeg finner det mer stabilt og det er mindre knot å logge inn via forskjellige enheter ( telefon,privat pc, jobb pc etc). Dessuten tillater Bitfinex trading mellom flere fiata og cryptos.