Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Takk som deler :slight_smile: Jeg er inne med sÄ lite penger at det er gÞy Ä gamble litt pÄ at slike skal slÄ til. Veldig greit at den var tilgjengelig pÄ Binance ogsÄ!

1 Like

Hehe, dette er ikke aksjer du kjÞper :slight_smile: Jeg prÞvde Ä finne det samme pÄ Gdax men du vil bare se kjÞpspris og beholdning. SÄ det er godt Ä lage et excelark for seg selv - eller bruke Blockfolio :wink:

Hva er lite? 5 tusen er tydeligvis nok til Ä bli millionÊr i lÞpet av et par mÄneders tid om du har god teft for trading i krypto.

1 Like

Jeg overfĂžrte 750 euro sĂ„ ca 7-7500 kroner Ăšn gang. FormĂ„let er Ă„ “slippe seg lĂžs” og lĂŠre sĂ„ mye som mulig uten Ă„ mĂ„tte tenke pĂ„ konsekvenser. SĂ„ fĂ„r vi se hvor det gĂ„r. De siste dagene nĂ„ har det jo Ăžkt med ca 100$ om dagen (IOTA, Ripple, NEO, Mana, Enigma og Ethereum). SĂ„ nĂ„ har jeg tatt litt gevinst og kjĂžpt Loopring for ca 300$. GĂžy om den tar av, og helt greit om den ikke gjĂžr det. Det er litt av spenningen :slight_smile:

3 Likes

Liten review av Loopring. KjÞpte ogsÄ et par lodd i Nuls som ogsÄ er omtalt i videoen her :slight_smile:

2 Likes

Jeg skjÞnner folk sier det men det er i min bok usannsynlig pÄ sÄ kort tid :slight_smile:

Har du forsĂžkt? :slight_smile:

Trodde kanskje de hadde laget en funksjonalitet med portefÞlje jeg vet du :joy::joy: fant blockfolio pÄ egenhÄnd og nÄ har jeg full kontroll :wink: NÄ har jeg fÄtt testet og vet gangen i dette.

Litt mer styr ennÄ kjÞpe btc og eth xbt, det er jo bare ett klikk sÄ og si :joy::joy:

1 Like

Det kan ta litt tid. Tok ca 2 timer for meg i gÄr, men kun 30 min i dag. Virker som det er ekstra stor pÄgang i dag, sÄ det er nok derfor det drÞyer noe lengre.

1 Like

Ja, tok faktisk nesten 8 timer for meg i dag - ble litt stresset for at jeg hadde copy/pasted feil :sweat_smile: fikk handla litt lrc, sÄ fÄr vi se om den gÄr - morsom bet :slight_smile:

1 Like

Nei, men vis meg gjerne mattestykket som muliggjÞr det. Jeg er heller ingen trader. Du snakker jo om Ä treffe flere som gÄr minst 100% pÄ rad. Jo, det er mulig men ikke veldig sannsynlig? :wink:

60% opp i natt. Mye Ä gÄ pÄ enda

1 Like

StrÄlende start :smile:

1 Like

Har nÄ prÞvd Ä fÄ registrert meg (bli verifisert) pÄ diverse steder (GDAX, etoro og et par andre) uten Ä lykkes. Noen her som vet om et greit alternativ hvor utvalget av kryptovalutaer er bra og verifiseringen ikke tar evigheter? Har kun fÄtt brukt coinbase sÄ langt

SkjÞnner ikke at folk kjÞper Ripple. De ser en billig coin og hiver seg pÄ, uten Ä se pÄ antall coins som er ute i sirkulasjon
 Folk har vel ogsÄ forventet at den skulle listes pÄ Coinbase, men det ville ha brutt mot deres digital asset framework (kort sagt, de skal KUN tilby desentraliserte assets). Ripple labs holder pÄ mer enn 60% av alle coins, sÄ Ripple er langt fra desentralisert mao.

Nei, jeg holder heller pÄ det som faktisk har verdi, og som kommer til Ä levere et solid produkt i lÞpet av 2018/2019.

1 Like

sjekk ut exchange trÄden.

Denne siden lar deg legge inn de kryptoene du har (evt med inngangsverdi i advanced-view). Har en RSI-feed som automatisk gir nyheter pÄ de coinsa du har listet. Kan vÊre en fin mÄte Ä fÄ rask oversikt over kryptoen sin (kan sortere pÄ kurs, totalverdi osv).

https://coin.fyi

Dette er en fin trackerapp som er utviklet av en jente pÄ 16 Är, den er ikke riktig ferdig enda men tror den blir bra:

110% enig i deg. Om du ser i Blockchain trÄden , sÄ er jo en del banker allerede i gang og ingen av dem bruker ripple eller iota.

Iota er laget for Internet of things

1 Like