Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

RIPPLE?

Bankenes svar på crypto; et sentralisert system som egentlig kun gjør det enklere for banker å overføre til banker på tvers av landegrenser?

Er ideologisk helt uinteressert i RIPPLE.

Tenker dere?

3 Likes

Fees.

Jeg har nå testet å kjøpe btc på coinbase og det er helt hinsides fees. Er bare et småbeløp for å teste det ut. Var vel oppe i 20 % av beløpet for å kjøpe og sende det videre. Har overført de til binance nå.

Neste gang jeg skal kjøpe, er ltc eller eth med lavest fees og går raskest?

Koster det virkelig både for å kjøpe og sende pengene til wallet?

Har opplevd det samme og kvier meg til å sende et større beløp til Coinbase. I tillegg tar jo banken en avgift for SEPA transfer. Blir fort dyrt om man kommer opp i litt større beløp.

1 Like

Du har sikkert 100% avkastning i løpet av et par uker uansett, så ikke tenk på fees. Det er faktisk så sjuke tilstander akkurat nå. Ri bølgen mens man kan, og sikre litt underveis.

3 Likes

Jeg gikk for den strategien og det har fungert til nå. Betalte vel rundt 400 kroner i fees men var verd det for å komme i gang 1 uke kjappere :rofl: #galskap

2 Likes

Coinbase er ikke bra å handle på, men den lar deg veksle FIAT mot Crypto

1 Like

Denne kan være verdt å se @Irathi

1 Like

Noen som vet hvor lang tid det tar pt å sende eth fra coinbase til binance? Ventet 2 timer nå og ingenting som skjer

Han var litt slitsom å høre på…

Ellers har han rett

Ja, han snakker litt fort men har noen gode poenger. Jeg tror likevel BTC skal opp nå.

image

2 Likes

Noen som har sett på lux? I forhold til mcap synes jeg det ser veldig profesjonelt ut og med en bra størrelse på team. Gikk inn med en for meg større post her og miner (dere som miner, der er drøyt bra med nvidia!)

Har sett litt på den, og den virker ganske interessant, men jeg synes Cryptopia derimot virker litt shady? Hva er din erfaring?

Har ikke hatt problemer med cryptopia, men er litt laggy å legge ut/ kansellere kjøp. Men ikke like stor tillit til de som bittrex. Lux kan stakes så ikke et problem, flytta de rett over til lokal wallet som staker. Ikke blitt mature nok enda men er ihvertfall klart :slight_smile: har en coin stående på cryptopia men det er bare 100 dollar så ikke farlig :stuck_out_tongue: uttak av lux gikk lynkjapt forøvrig!

1 Like

Jeg har nå kjøpt crypto på binance som test. Inntil videre lar jeg de være lagret der. Jeg finner kun kjøpspris, men ikke noe graf, prosentvis økning osv. Hvor ser jeg det?

Hvis du bruker en windows nettleser går du til exchange øverst til venstre og velger basic.

Bruker appen

Er vel bare å trykke på tickern du vil sjekke

Jeg var muligens uklar. Jeg mener min portefølje/enkeltaksje utvikling

Tror ikke du kan se det der, men har ikke brukt appen så mye. Sjekk Blockfolio eller Delta, mulig de har det du leter etter.

Har brukt en del tid på å prøve å finne den neste coinen som vil moone på kort tid, og endte opp med å kjøpe Loopring.

Hva er Loopring? “Loopring has the most sophisticated and highly developed decentralized exchange technology as evidenced by their whitepaper.”

Det er vanskelig å si om den vil stige mye fremover, men her er det en del sentrale argumenter for å kjøpe.

• Team som består av tidligere “tech lead” fra Google, + CIO fra 3NOD og en fra PayPal.
  • Advisors er blant annet founder av Neo, tidligere Blockchain director hos Ant financical, + founder av Nebula
  • Coinen ble akkurat registrert på Iconomi som 1/5 av de første coinsene, sammen med andre kjemper som Icon og Ripple.
  • Imponerende Whitepaper, akkurat slik det bør se ut. Sjekk det ut på forsiden: https://loopring.org/en/index.html
  • Ut i fra chartet ser det ut som coinen vil ta av hvert øyeblikk, og den er fortsatt i startgropen, + lav mcap.

Og til slutt, slike coins kan slå begge veier. Her kan man miste alt eller tjene stort.

3 Likes