Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

OK volum i den da:
https://www.huobi.pro/en-us/nas_eth/exchange

1. nov stod det at MCAP var 15.821.300 ved kurs 3,16 hvilket som vil si at circulating supply var 5.006.740. Det vil si en MCAP per i dag på 29.239.364.

Spørsmålet er hva som er circulating supply nå i dag…?!

Det kom ut av ICO for bare noen dager siden. Er en temporary coin ute nå som man veksler inn når main net kommer, forhåpentligvis i slutten av måneden.

Leste noe om 35% ute i presale, men skal innrømme at jeg kjøpte mest pga. teamet, og at det foreløpig ikke har blitt overhypet.

Kucoin har akkurat oppgradert systemet kan hende det er derfor

Hvilke tre kryptovalutaer tror dere har mest potensiale til å øke med x 10 eller mer?

Synes det er så morsomt at når jeg ser på Krypto så er det minimum 10x jeg legger til grunn for en innvestering. Det er helt hinsides. I aksjemarkedet er man liksom heldig om man klarer 2x på 1 år :slight_smile:

1 Like

Raiblocks skal rebrande til Nano, haha.

2 Likes

Kødder du?

Edit: så det på reddit nå. Da må jeg jo nesten kjøpe :slight_smile:

3 Likes

Haha, kunne ikke vært bedre tidspunkt for deg @Nocturne? :smiley:

1 Like

Da får du en gylden sjanse til å gå tilbake til all in i Nano @Nocturne! Med litt Bitcoin i tillegg! Hehe - men jeg tror jeg ville spredd meg litt mer…

1 Like

Er vel bare et rykte foreløpig?

1 Like

Sånn har det blitt :joy: når du først har svart, hvilke ser du med mest potensial?

Hvilken tidshorisont har du? På lang sikt tror jeg det egentlig bare er å stikke en finger i lufta.
Blir som å kaste dart nesten :slight_smile: “Alt” stiger jo. Men jeg er litt bekymret. Dette rallyet er jo langt fra rasjonelt og som vi så med BTC, what goes up, must come down.

Min spådom (som jeg gjentar fra BTC tråden) er at det beste akkurat nå er å gjøre seg klar med cash. Det vil komme en korreksjon i alts. Og jeg tror da BTC vil nå gamle høyder. Så en strategi er å kjøpe BTC og hodle, vente på alt-crash og så kjøpe dippen. Du ser flere av alts er nå på ATH og det er aldri lurt å kjøpe på ATH, uavhengig av horisont, om man tror man kan få det til 20-30% rabatt om 1-2 uker.

Men det er mitt syn. Crypto Bobby som er en sindig kar (har finans bakgrunn fra Wallstreet) sier selv dette rallyet langt fra er rasjonelt, og at det vil komme en korreksjon. Bare vær forsiktig er mitt tips.

2 Likes

Takk for utfyllende svar :grinning: Jeg er egentlig langsiktig, men tenker at i krypto tar jeg gevinst når jeg når visse milepæler. Vi vet jo ikke hvordan framtiden mtp crypto blir seende ut. Jeg holder btc og eth pr.nå.

Jeg tenker at din strategi er bra. Vi så jo det samme skjedde i btc.

Jeg har sett at du gjør din due dilligence :wink: hvilke kryptovalutaer er du inne i og hvilke kan du tenke deg å kjøpe?

Selv er jeg ny i gamet og ser etter tips. Jeg gjør selv min due dilligence, men tips tas i mot med stor takk.

2 Likes

Akkurat nå er jeg ikke inne i noe. Planen er å vekte ned i Nano (som er eneste jeg har pr.d.d), men ønsker å ha den litt høyere først. I mellomtiden er det litt due dilligence ja, slik at jeg kan gå litt tyngre inn + antagelivis må kjøpe 100-200% høyere enn alle andre som alt er inne :sweat_smile:

Av de jeg har / hadde tenkt å kjøpe kan nevnes IOTA, Raiblocks, Ethos og Lisk. Samtlige har jo alt gått enormt mye så jeg venter litt nå på en korreksjon og vurderer å kjøpe BTC så fort jeg har midler ledig. Mulig jeg også kjøper litt ETH og NEO slik at man kan være med på ICOs på disse platformene.

Planen min er ganske lik din; kjøpe og sette et target, hodle og selge når man når target. Tror det er viktig å ta gevinst og ikke bli for grådig, på tross av at man kanskje misser de siste 30-40-50%ene… :smile:

2 Likes

Du kan også se denne videoen, noen gode tips her:

Oyster som ble nevnt her i går er opp 55% nå :slight_smile:

1 Like

wow sjekk altcoinsa skyter oppover

Jeg har btc og eth xbt men tenkte å kjøpe noen altcoins. Har logget meg inn på coinbase, men verifying er et problem. Forsto det som det er et problem der. Det står pending. Jeg tenkte å sette inn innskudd og slikt og er klar for en dipp. Er det noen andre steder som jeg kan sette inn cash og kjøpe btc for? Som er enkelt å registrere seg og går raskt.

Kjører binance som exchange tenkte jeg.

Har selv bare brukt localbitcoins.com til å handle btc, fra en kar som kaller seg sturle. Kan anbefales :+1:

Postet denne i feil tråd…

Crypto-Gat ute med nye video. Jeg sitter i Q-link, en av de nye prosjektene på Neo-plattformen. Lite volum enn så lenge, kun listet på Kucoin. Kan nok bli lønnsomt i lengden.

De har visstnok gjort en del nyansettelser de siste dagene. Kommer vel noen oppdatering på team siden da etterhvert.