Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Kan bli et spennende bet dette, har gÄtt 75% for meg pÄ én dag! Men jeg har nok drevet den kursen litt selv (word of mouth) :wink:

1 Like

Holy SH*T! Husker noen Verium (VRM)?
Fikk nettopp varsel pÄ mobilen at prisen har passert 0.001 btc :heart_eyes::money_mouth_face:

4 Likes

50K i 2018. Just sayin’ :facepunch::blush:

The trend is your friend :blush::+1:

1 Like

Digg!! Bare Ă„ selge ASAP!! :blush: En eller annen som har trykket feil og kjĂžrt prisen opp 140% :joy::joy:

Jeg solgte akkurat 1/3 :slight_smile: Var litt for fristende!

Hvor har du sett dette?

Sett hva da? Quote?

At oppgangen er pÄ grunn av en som har trykt feil?

:joy: Det var en spÞk. Se nÄ pÄ volumet - det er jo en SHITLOADS med coins som har blitt handlet.

Ja volumet er vanvittig. Tenkte muligens du mente at noen hadde klart Ă„ utlĂžse syk FOMO eller noe som fĂžrte til denne oppgangen.
Pumpet og dumpet nÄ da som vanlig
 Jeg turte ikke Ä selge. Vet aldri nÄr den gÄr opp ot forblir der. Utrolig lav mcap fortsatt.

1 Like

Sliter med samme frykten. En gang fÄr vi rett og da var der nok verdt Ä holde!

Konge om Stellar gÄr ned til USD 0.25 og Verge gÄr ned til USD 0.10. Da fÄr jeg bla opp litt igjen gitt :slight_smile:

Denne ble jo stoppet pÄ Binance i september. SÄ hva skjer? https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115001484652-Binance-Will-Suspend-LRC-Trading

Oi det visste jeg ikke. Det var rart men de har iallefall blitt listet i etterkant igjen.

KjĂžpt XBT, ONION og SHIFT. Vurdere i mai hva som skjer videre.

1 Like

Var i forbindelse med China ban av iCO

Da har det kommet litt oppdateringer, de har nÄ pÄ 3 uker vokst fra 3 til 16. Kommer med oppdatert nettside/logo 16. januar og forteller at de er pÄ track med Oyster TestNet som kommer i januar. Et lite obs ogsÄ, circulating supply pÄ coinmarkedcap er feil, stÄr oppgitt som 31,8mill men er 62,3mill.

1 Like
2 Likes

Haha, stakkars folk