Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Holy shit! :smile:

Vi kan vel fastslÄ at det kan komme til Ä bli litt demand pÄ krypto i tiden som kommer
!

1 Like

Noen som bruker Coinbase og har overfÞrt penger tilbake til konto i Norge? Noen som kan gi en forklaring pÄ hvordan man gjÞr det?

Selger fra ETH wallet til euro wallett. Men fra euro wallet til norsk konto sÄ er jeg stuck

accounts -> euro wallet -> withdraw
Du mÄ ha gjort en SEPA innbetaling fÞr du kan ta ut.
1-7 dager sÄ har du pengene pÄ konto :slight_smile:

1 Like

Ah sÄ jeg mÄ fÞrst overfÞre nye penger som SEPA fÞr jeg kan overfÞre tilbake.

1 Like

Hva tror folk om Vechain? Man fÄr dividends av Ä holde vechain, ikke sÄ mange som vet det. Du fÄr 1 Thor token pr 3 eller 4 VEN du holder. Og prisen kommer mest sansynelig til Ä vÊre ca 50% av vechain pÄ Thor tokenen. Om man sammenligner med neo

Tror den har potensiale. Ser at rebrand er pÄ gang. Tror det kan slÄ bra ut. Har tatt en liten post der.

Jeg opplever Ä se at veldig mange kryptovalutaer jeg vurderer har gÄtt minst 2 x og gjerne opp til 10 x pÄ ca en mÄned. FÞler det gjelder nesten alle kryptovalutaer jeg har sjekket (sjekket ca 100 stk) Stemmer dette ?

Virker som det pumpes mye penger inn daglig og exchangene klarer ikke Ă„ holde tritt. Hvor lenge tror dere vi ser pengene flomme inn i denne type valuta?

Helt random coins gÄr skyhÞyt nÄ. Alt som har stÄtt stille siste halvÄret som fÞlge av oppgangen i bitcoin virker som de forsÞker nÄ tilbake til tidligere Satoshi verdi.

1 Like

Siacoin gÄr voldsomt

Godt spÞrsmÄl, og sÄ lenge jeg selv er en av dem som kommer til Ä spytte nye penger inn i dette markedet pÄ jevnlig basis tipper jeg det er en del andre som tenker det samme. Samtidig er det sikkert pÄ tide med en korreksjon!

Men fortsatt snakker vi om en markedsverdi pÄ hele markedet som ikke er mye mer enn et par av de stÞrste selskapene i verden. Jeg er ikke sÄ veldig bekymret egentlig.

Krypto kommer til Ă„ vĂŠre mye mer allemannseie (tror jeg) enn aksjer noen gang har vĂŠrt eller kommer til Ă„ vĂŠre.

Dette er selvsagt bare mine synspunkter! Jeg tar ofte feil, dessverre spesielt i aksjemarkedet :slight_smile:

1 Like

Ja nettopp hvor langt dette kan gÄ er ikke lett Ä si.
Jeg tenker som du at det kan bli det nye aksjemarkedet for vanlige mennesker. Aksjemarkedet fÞr var komplisert, sÄ ble folk skremt unda. NÄ kan det lett bli allemannseie igjen. Samtidig er teknologien enklere forstÄ Ä mye er revolusjonerende. Jeg har troen pÄ at Kryptomarkedet blir anerkjent som en assrtt class i fremtiden.

4 Likes

Enig i at det nok er mye Ä gÄ pÄ. Men en korreksjon er ogsÄ samtidig sunt om man skal ha et marked som priser ting noenlunde etter reell verdi, og ikke hypotetisk verdi. Det er nÄ litt for mange useriÞse prosjekter som stiger 2-300% og senest i gÄr ble det avslÞrt pÄ Twitter en ICO som bare hadde kopiert whitepaper fra et annet prosjekt og byttet ut navnet med sitt eget. Jeg tror due dilligence blir viktig fremover og mange av disse hype-greiene kommer til krÊsje hardt nÄr den siste idioten har kjÞpt :smile: Men nÄr det er, vet som sagt ingen.

Ja helt klart utrolig mange piss prosjekter og det til og med greie prosjekter som blir helt vanvittig overpriset pÄ hype.
Det kan sikkert lĂžnne seg Ă„ vĂŠr frempĂ„ Ă„ ride alle bĂžlgene, men jeg holder meg til mine “gode coins”, gĂ„r bra nok de ogsĂ„ etterhvert.
Men er artig Ä se at random coins jeg hae hatt pÄ bittrex plutselig bare mooner, nÄr de omtrent har vÊrt dÞd i mÄnedsvis. (siden deb fÞr sommeren og krÊsjet som var da).
ForhÄpentligvis vil ikke overprisingen av desse coinsene pÄvirke de solide.

1 Like

Er krypto-tickerne “globale” eller kan de variere fra bĂžrs til bĂžrs? Regner med de er globale, er det da fĂžrste bĂžrs de noteres pĂ„ som dikterer hva tickeren blir eller er det prosjektet som bestemmer selv gitt at tickeren er ledig? Er det noe sentralt register?

Du regner feil :slight_smile: de er unike per bĂžrs

1 Like

Kan finne tickers pr. exchange pĂ„ CoinMarketCap. SĂžk fĂžrst opp navnet pĂ„ tokenen/coinen, sĂ„ er det oversikt under “Markets”. Ethos gĂ„r f.eks under bĂ„de BQX og ETHOS (https://coinmarketcap.com/currencies/ethos/#markets).

1 Like

Noen som har tanker rundt BNB og KCS foruten at de har Þkt mye det siste. BNB gir rabatt pÄ kurtasje, mens KCS betaler ut halvparten av kurtasje til de som holder. Med Þkte brukerdatabaser sÄ er det vel ogsÄ muligheter for videre stigning.

1 Like

http://lbtc.io

hadde begge tidligere, sterke cases med rom for vekst. Tror det er en av de mer safe polettene man kan kjĂžpe

1 Like