Det er ikke det samme som den futuresen som ble listet nÄ nylig?
Jo, der jeg fant denđ
Jeg har da investert i noe som heter Tronix(trx) Tron.
Dette virker veldig lovende selskap, mannskapet er meget dyktige, mange av dem kommer fra Alibaba group, selveste founder of tron har studert ved universitet til Jack Ma. Hele opplegget med tron er desentralisering etc, det stÄr mye pÄ whitepapers og pÄ medium.com
jeg kom inn pÄ 0.03cent, sÄ den er pÄ 0.17 fortsatt lav, annsÄlenge.
Kilder:
Multi-post [KRYPTO]
NĂ„r kjĂžleskapet hver dag minner deg pĂ„ at du mĂ„ tro, kjĂžpe og stole pĂ„ kryptoâŠ
Haha!!
Fortsatt lav?
Den et pÄ 10 plass pÄ total mcap.
Dette er grunnen til at mange tilfeldig coins med hÞyt antall coins, men lav dollar verdi har fÄtt utrolig vekst siste tiden og etterhvert bullshit hÞy mcap. VÊr forsiktig med slike, etterhvert vil folk forstÄ mer.
Flere som pÄpeker dette som Ärsak til at coins mellom 0.001 og 1 dollar stiger russiske prosent. Man tenker det er billig uten Ä se pÄ mcap.
Det som jeg synes er merkelig er at ikke varsellampene blinker hos flere nÄr det gjelder mcap pÄ de kryptoene som ikke er rene valutaer - nÄr den er sammenlignbar med selskap som Disney og Amazon. Jeg mener: dette er selskap med track record, historikk, inntjening og utbetaling. Man fÄr ingen av disse tingene med Ä kjÞpe en token med en whitepaper men uten produkt eller brukermasse.
(Dette er en generell betraktning og ikke rettet mot TRON spesielt).
Youtubere jeg fĂžlger som Datadash og Krypto-Bobby sier mye av det samme.
Noen grunner til at DAT / streamrr har gÄtt sÄ mye det siste dÞgnet? Jeg gikk inn med en liten pott i gÄr og ut nÄ pga mye motstand.
AltsÄ; la oss alle sammen putte fingern i jorda her og se oss litt rundt:
[1] Det er ENORMT store aktĂžrer inne i krypto, med masse penger
[2] Det er oss (som har litt/grei peiling pÄ hva bÞrs/investering faktisk handler om)
[3] Og til slutt har vi drÞssevis (og her snakker vi FLERE TITALLS MILLIONER) av random folk pÄ gata som aldri har hÞrt uttrykket MCAP (og enda mindre VET hva det eller andre indikatorer er innen finans)⊠Tenk litt pÄ den.
SĂ„ for Ă„ vĂŠre helt ĂŠrlig, og summere det som stĂ„r over; sĂ„ er jeg ikke det minste forundret over at MCAP er skyhĂžy her og der. Det er jo nĂ„ HVALENE og haiene kan ribbe 95% av comunityen FĂR folk skjĂžnner hva de holder pĂ„ med, og hvilke konsekvenser ting har.
Jeg sier bare: smi mens jernet er varmt
Ja⊠nÄ er jeg plutselig skeptisk. Vet ikke helt hvorfor, men magefÞlelsen sier «selg».
Ser dette gĂ„r igjen pĂ„ flere forum. Du har coins hvor mcap f.eks er 1,8 milliarder (feks Doge), hvor folk skriver ting som âdenne gĂ„r lett til 100 USD per coin i 2018â.
La oss se hva som ligger i detâŠ
- MCAP ved $0,016717 = 1 869 340 990
- MCAP ved $100 = 11 266 248 341 400
Kanskje dĂ„rlig eksempel, men flere henger seg opp i prisen pĂ„ per coin. Har en bekjent nĂ„ som sa at âkjĂžper man for 3000 kr sĂ„ fĂ„r man 30.000 coinsâ⊠Vedkommende var ikke klar over at MCAP var 800-900 MUSD.
Anbefaler folk Ă„ sjekke ut Nebulas.
Handles bare pĂ„ asiatiske xchanger enn sĂ„ lenge og Redditâen har bare 600 subs.
Prisen har brutt ut av motstand og volumet Ăžker.
CEO er en av founderene av NEO og prosjektet brander seg som «the Google of blockchain».
KjÞpte NEO da det het Antshares pÄ 5$, og har samme fÞlelse pÄ denne.
Lite tips bare:)
Denne har vÊrt nevnt her fÞr, og pga. det satt jeg den pÄ min watchlist. Vet du hva circulating supply er? Skulle gjerne likt Ä vist hva MCAP er. Mener Ä ha lest den var rundt 80 MUSD nÄr kursen var 6-7 USD.
Exactly! Og ingenting er bedre enn Ă„ vite mer enn andre
Supply pÄ Nebulas er visst 30 millioner tokens.
Disse er ERC-20 tokens enn sÄ lenge, som byttes ut med sin egen unike token (som NEO) nÄr de ruller ut sitt main net i Q1.
Takk for svar! Da ble denne fort en del mer aktuell!
Ja, her kan man gĂ„ pĂ„ en smell. Har sĂ„vidt begynt Ă„ lese om problemstillingen og en mĂ„te Ă„ se pĂ„ dette med pris vs supply er med Unit Bias, altsĂ„ âHva ville pris vĂŠrt om circulating supply var lik Bitcoin sin?â. Her er top 10 prisene:
Bra liste!
Har sett en del pĂ„ Litecoin. Circulating Supply er 4x mer, men kursen er ikke bare 4x mindreâŠ
Tar tipset og kjÞrer pÄ med 250 nebulas. Har lest om denne tidligere, og chartet ser bra ut.