Tror reell mcap var litt høyere, overkant av $200MM
Noen som klarer å finne det 100% korrekte svaret mon tro?
Takker! CMC sier at total supply er 100.000.000, 35,5% er da 35.500.000 og MCAP er da 377.720.000 med kurs 10,64.
Ellers hva gjelder CMC:
Coinmarketcap information?
We have reached out to Coinmarketcap to update both the circulating supply and the exchanges NAS is trading on but have still not heard back from them. Hoping this will be updated soon.
Får ikke coinbase til å godta hverken pass eller førerkort. Noen andre som har slete med å få Id verified der? Noen tips om hvordan jeg skal ta bilder ordentlig?
Bruker ikke Coinbase selv, men vet noen sliter med å få doks godkjent der.
Prøv cex.io. Brukt dem siden jeg startet med krypto i sommer. Jeg har 3000$ i daglig innskudsgrense og kan ta ut 2000$ direkte til debit kort per dag. Var ikke noe problem med verifisering heller.
Forøvrig tror jeg Nebulas er i ferd med å bli «oppdaget» og kursen deretter. Doblet seg siden jeg tittet på den i går.
Cex har stoppet registreringer…
Hvilken børs har best utvalg i altcoins?
Binance har mye bra. Selv har jeg endt opp med å registrere meg på 6-7 ulike sider. Man kan få mye low mcap coins på kucoin, huobi, idex og hit-btc.
Selv har jeg for øvrig solgt alt ETH nå og flyttet dette over ihhv. Lamden og Nebulas.
Bittrex har visst også stoppe nye registreringer… hva skjer når exchangene åpener for nye medlemmer etterhvert og enda mer penger fosser inn i markedet?
Er gira på å kjøpe litt Nebulas. Ser ikke ut som om jeg får registrert meg på Huobi. Skal prøve å registrere med på Gate.io. Er det ok børser å handle på? Liker egentlig ikke å drive å registrere meg på masse forskjellige børser.
okay! så jo mindre circulating supply desto høyere verdi, så ved høyere circulating supply desto mindre verdi? viss jeg har fått det riktig.
Noen som har gjort en SEPA til Coinbase?
Hos banken min i del 2 så blir det spurt om
1 mottaker. Her må det vil bli Coinbase?
2 adresse. Her må det vel være adressen i London og ikke adressen til banken i Estland?
3 mottakers land. Hva skal man bruke her? Banken i Estland eller england?
Estland
8tegn
Men mottaker befinner seg i england. Banken er i Estland.
Spm 2 skulle være riktig mht til mottakers navn og adresse i London?
bruk gdax for å unngå fees
Kast dere på Nebulas folkens, denne blir det krutt i.
Hm, jeg fikk registrert meg på 1-2-3 på Huobi. Jeg synes den både er og ser bra ut. Overførte ETH fra MyEtherWallet og de var synlige på konto hos Huobi 2 timer senere.
Går det ann å overføre direkte fra en annen exchange og kjøpe, eller må eth komme fra myetherwallet?