Hva er marked cap her per dags dato? @Marius86
Da var Nebulas og Lamden kjĂžpt
Har du noen link til disse?
Jeg lurer pÄ det samme. Kan jeg overfÞre ETH direkte fra feks Binance til Huobi?
Jeg synes det er vanskelig Ä trekke ut tre eksisterende coins, men jeg tror i hvert fall at Lamden vil gjÞre det veldig bra nÄr flere folk fÄr Þynene opp for den. Sjekk egen trÄd for Lamden opprettet i gÄr.
Hvis du skal inn i en ICO mÄ du normalt innom egen wallet (feks myetherwallet). Skal du kjÞpe coin i en exchange kan du overfÞre hvilken som helst valuta den exchangen godtar.
We donât recommend that you deposit from smart contract address or Coinbase address or it wonât be credited.
Er Binance adressene âsmart contract addressâ eller gĂ„r det fint Ă„ overfĂžre rett fra Binance?
Hva skal du kjÞpe? Ligger det pÄ en exchange, eller er det en ICO?
Jeg svarte ikke pÄ spÞrsmÄlet, men om det er ICO bÞr du uansett overfÞre til wallet.
Skal bare overfĂžre ETH fra Binance til Huobi for Ă„ kjĂžpe NAS
Det gÄr helt fint!
HÞres rart ut at du ikke kan sende over fra Coinbase⊠Hvor har du klippet det utsagnet fra?
Huobi nÄr jeg trykker pÄ deposit. Takk for svar!
Flott, da fikk vi svar pÄ det! Er det samme mulig om man vil handle lamden? @VargVemund? AltsÄ overfÞre eth fra binance, og kjÞpe lamden pÄ index?
Ah, funka fint pÄ Huobi nÄ ja! Thx
PÄ idex mÄ du ha det pÄ en wallet, feks myetherwallet.
Er det noen som har sett pÄ historisk total market cap og har spekulert noe i potensialet for 2018?
Edit:
- Ser at mcapen pÄ all krypto nÄ er 10% av all gull i verden sin mcap.
- Bruker vi hele oljefondet vÄrt sÄ har vi akkurat rÄd til Ä kjÞpe all kryptovaluta
Jeg har target men tror det er for lavt. Mitt target for 2018 i november var 1 trillion. Vi er 200 mrd. USD fra. Jeg tipper vi ser over 2 trillioner ila. Äret om det ikke skjer noe totalt uventet (f.eks at alle exchanger blir hacket og alle kryptoer bannet overalt).
Edit_ apropos mcap. Jeg fÞlger alltid med pÄ denne, og den har gÄtt 8x siden jeg begynte Ä fÞlge med pÄ krypto. NÄr det var China fud kunne man handle under 1 bn. USD i total mcap faktisk. Det er bare noen mÄneder siden. Veksten er eksponentiell. Det virker som mÞnsteret til nÄ har vÊrt 50-200 mrd ned, og det dobbelte opp. (150 til 300, ned til 250, opp til 500, ned til 300, opp 600, ned til 500, og opp til 800).
NÄ ser jeg faktisk mcap er pÄ vei ned - sÄ mulig det var toppen nÄ og vi skal ned en bÞlge igjen (i verste fall ned mot 5-600 - krysser fingrene for det )
Bruker folk Ä handle pÄ exchanger og sÄ overfÞre til type MyEtherWallet eller lignende med en gang? Eller ha det pÄ bÞrsene? Og bruker folk hardware-wallet evt. paper wallet?
Royal Bank of Canada mener markedet skal til 10 trillioner usd.
https://www.coindesk.com/crypto-blockchain-create-10-trillion-market-rbc-analyst-says/
Jeg tipper vi fÄr se mellom 4 og 5 trilliarder/trillioner hva det nÄ heter, i lÞpet av 2018. Minst.