Er så enig i det du sier. Jeg tenker, bare og ha vært to uker i krypto, sover nesten ikke. Dette er skifte i den moderne økonomien. Ja dt kommer mye Tulle coins. Men dette handler om skifte i alt fra Finans/Tele/Forsikring/Informasjon/sikkerehet etc. Plass til fler, absolutt. Hvilken markedsverdi har
ikke Appel i dag alene. ? Hva med lille thin- Film mcap 3 milliarder. som kommer til å bli konka ut av Ve chain. Finans folka er redde og dt er Krig.
To win a war, you must become war.
-John Rambo
To succeed in crypto you have to be patient
- Abraham Lincoln
Er det bare meg eller virker det som Ele kursen bare følger utviklingen til Bitcoin?
Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe meg inn nå, eller om jeg skal vente litt til… Trodde at vi skulle få en doubledown, der vi skal enda lengre ned enn hva vi var forrige tirsdag.
Ser ikke ut som ny test av 9300 igjen. Jeg tenkte kjøpe pp de nivåene. Men ser ut til å holde.
Men jeg er allerede mye eksponert i krypto. Vist ikke ville jeg kjøpt meg inn delvis nå å sett an etter videre nedgang. Er kanskje ikke over enda. Skal endel til for å snu trenden nå.
at dette er begynnelsen på slutten har jeg ingen tro på, da boblen mest sannsynlig kommer til å blåse seg opp litt til.
Er vell endel her som bruker bitcoin XBT for enkelhetens skyld?
Haha ikke bare litt til heller.
Stoore penger kommer i år… Blir bra.
Men nøyaktig når vi bunner ut for denne gang vet jeg ikke.
Er ingen grunn til å stoppe nå, må noe virkelig forferdelig til for det. Kun små-fud nå i det større bildet. Mediaskapt nedgang. Går over snart.
Litt nube spørsmål men har enda ikke solgt noe crypto tilbake til $ eller €. Er det mulig, safe og kurant å selge crypto til div. fiat på f.eks. Bitfinex for så senere å handle crypto igjen?
USDT da mener du?
ehh…nei, det var jo ikke det jeg mente, nei…Spør vel egentlig enkelt og greit om det går an å selge f.eks. ETH på Bitfinex for dollar, eller om jeg må tilbake til coinbase for å gå tilbake til fiat
Du får vel usdt ikke dollar.
Så ja du må sikkert til coinbase/gdax for å få ekte fiat.
OK, så det er slik at når det står Trade ETH/USD så trader jeg egentlig ETH/USDT?
Har lurt på dette selv, coinmarketcap lyver. Men kun for bitfinex… Aner ikke hvorfor.
Noen som har noen hete tips om nye coins å kjøpe på Kucoin? Raiblock er det eneste jeg har handlet der så langt, og det har jo ikke gått så bra foreløpig…