Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

MÄ bare dele denne- Han er utrolig BULL pÄ denne. SÄ jeg Tar meg noen lodd her. Han har jo hatt rett i mye. Den beste spÞr du meg.:smiley:

Achain .:airplane:

Mulig denne kan vĂŠre til hjelp:

SÄ ikke video, men bitcointalk Ann trÄden ga ikke mye tillit. Folk sliter med lommebÞker etc. Kan vÊre fud men ville gi beskjed :slight_smile:

1 Like

Han sier at denne coinen er som Ä kjÞpe Neo pÄ Fem dollar. De har noe av de samme egenskapene som Neo. Siden denne er pÄ 200 mill mcap. NÄ sier han pÄ videon at wallet er noe de jobber med og online wallet er underveis. Den walleten de har nÄ er ikke akkurat brukervennlig fant jeg ut. Tar de lodda jeg og ser den an Han har truffet spot on med det meste.

Takk :blush:

1 Like
2 Likes
3 Likes

Det er jo litt rart hvor mye det fokuseres pÄ hvor desentralisert og sikkert det er, mens det samtidig ligger enorme verdier pÄ bÞrser og i lommebÞker som stadig utsettes for tyveri og angrep.

Regner med at dere leser pÄ blockgeeks?

As more and more blocks get mined, the difficulty of the cryptographic puzzles increase exponentially. Basically, the more bitcoins you mine out, the more difficulty the process of mining becomes

Dette er jo feil, vanskelighetsgraden avgjÞres av hvor ofte en blokk blir minet, sÄ om hashrate i nettverket Þker og man begynner Ä mine blokker med under 10minutters snitt sÄ gÄr vanskelighetsgraden opp, om snitthastigheten beveger seg over 10minutter sÄ gÄr vanskelighetsgraden ned. det har ikke noe med hvor mange bitcoins man har utvunnet Ä gjÞre.
Det er heller ingen eksponentiell vekst i vanskelighetsgraden, den er lÄst til en gitt maks faktor.

In fact, when a group of miners take over 51% of the network’s hashrate, they automatically initiate an attack called the “The 51% attack”.

Det er ingen automatikk i dette.

Men veldig bra innlegg selv om det er litt miss her og der.

3 Likes
1 Like

“Additional Wall Street money might start making its way into cryptocurrency investments soon. An American rating agency is set to issue grades for bitcoin and a host of altcoins this week, possibly opening the door for more fund managers to enter the field.”

"‘Many cryptocurrencies are murky, overhyped and vulnerable to crashes. The market desperately needs the clarity that only robust, impartial ratings can provide,’ said Weiss Ratings founder, Martin D. Weiss, PhD. “We’re proud to be the first to bring that benefit to investors — to help them cut through the hype and identify the few truly solid cryptocurrencies. "

Blir spennende Ă„ se hvilke de plukker ut som topp 10 i forhold til dagens 10 stĂžrste kryptovaluttaer.

2 Likes

Kan vĂŠre kult dette.
Men lykke til med Ă„ finne nok informasjon om Tron osv
 Til Ă„ vurdere de nĂžyaktig.
Mitt tips er Monero vil fÄ god rating, solid coin.

Ble forresten helgedipp slik jeg var redd for. Overraskende nok gikk vi ganske hÞyt fÞr vk datt ned igjen, sÄ vi hadde litt Ä gÄ pÄ. SÄ nettopp vi er nede pÄ ca 11k igjen
 Skal tro om dette er stÞtte slik det var sist? Har ikke sett pÄ grafene igjen. Kanskje vi bygde mer resistane pÄ veien opp igjen?
Ellers gÄr det mot 9 igjen.

PĂ„ morgenen onsdag 24 januar, slipper Weiss en rating av ulike kryptovalutaer.
http://finance.weissratings.com/crypto/

Det vil bli interessant Ä se hva et tradisjonelt firma vil mene om de ulike valutaene. Om det pÄvirker prisene er kanskje usikkert?

Er dette samme gjengen som ga subprime rating pÄ AAA?

Noen som har erfaring med Agama wallet ?

1 Like

Noen som har sett pÄ dette?
http://altmoo.com/crypto-analysis/altcoin-volatility-index.php

Er det bare meg eller er det alvorlig med «chain» coins om dagen , noen neo basert, noe erc 20 basert! Alle skal redde verden og refereres mot skalering og katteknipe hos ethereum!

Alle kan ikke redde dagen?
Alle kan ikke ta all trafikken til ethereum slik jeg ser det!?

Neo er en sĂŠrs god runner up , men hvor mange er det plass til!?

Newbies i dag har nok med og fÞlge «moon» og «lambo» signaler som kommer hÞyt og lavt!

Jeg er over snittet interessert i teknologien men begynner og lure pÄ om alle disse chains skal virkelig kunne vÊre sÄ insane moon lambo rockere noe sÊrlig lenger enn til sommeren!?

Synspunkter?

1 Like

Veldig kort: jeg er litt enig, samtidig er det ekstremt mye som skal ut pÄ blockchain i tiden som kommer. Selv om media skriker sÄ Þra fyker om hvor forferdelig Bitcoin og krypto er, myndigheter rundt omkring prÞver Ä hindre vanlige folk Ä investere og tjene penger pÄ dette, begge styrt av misunnelse i tillegg til et Þnske om selv Ä kunne gÄ inn pÄ lavere nivÄer (dette er selvsagt ikke nÞyaktig men jeg tror det ligger noe i det), ja selv om vi blir bombardert med at dette ikke vil gÄ bra sÄ er det mange bedrifter rundtomkring som skjÞnner at dette er veien vi kommer til Ä gÄ.

Det vil si at det er ekstremt mye Ä gÄ pÄ. Hvis millioner av bedrifter skal inn pÄ blockchain, i en eller annen form, sÄ er det nok plass for ulike infrastrukturcoins (og ulike blockchains).

Jeg vil trekke fram Lamden som et eksempel pÄ noe som kan ha en fin fremtid: Lamden sÞrger for at bedrifter kan koble seg til blockchain, uavhengig av blockchain: altsÄ sÄ bedriftens kunder kan kommunisere/samhandle med bedriten via mange ulike blockchains.

Jeg ser for meg en form for fremtid der vi har mange flere blockchains enn det vi ser i dag, hver med sine brukere, men i tillegg en del som Lamden som gjÞr det mulig for alt Ä snakke pÄ tvers av plattform.

Noe sÄnt. Derfor tror jeg det kan vÊre plass til en hel del flere enn ETH, NEO, Lamden, Wanchain, Waves, Arcblock osv.

Synspunkter?

1 Like