Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Nei, problemet er at det er dyrt. Kjøper man for bare et par tusen går det opp i opp med utlandsoverførsel, men om du vil kjøpe for litt mer vil det absolutt lønne seg å overføre til feks coinbase pro. Jeg synes det virker grådig å be om 7% for visakjøp - da styrer jeg rett og slett unna. Vil man overleve bør man også overlevere etter min mening, så å skumme fløten virker mot sin hensikt (hvis alle er som meg). De bankene som tar krypt seriøst og leverer et billig produkt vil gjøre det bra tror jeg.

1 Like


Steem er en av de store vinnerne i dag, og har visst stor relativt styrke i det siste og klatrert fra 49 til 41 plass. Etter min mening er Steem klart den mest undervurderte kryptovaluta i kryptosfæren, og er blant de ledende på DApps (https://www.stateofthedapps.com/rankings). I tillegg er det tenkt at man skal implentere smart media tokens (SMT) snart. Vanskelig å si noe om noe korrekt prising, da det ikke finnes gode fundamentale indikatorer. Det er forsøkt med en AVI score (https://blocktivity.info), , men Steem er her billig. Man kan og se at Steem kun bruker 0,08% av total kapasitet. ATH var $8,6, men hypotesen min er at kryptovaluta er kommet for å bli, og da tror jeg Steem vil gå over ATH etterhvert. Høy risiko selvsagt.

1 Like

Skjer med Binance Coin ? Har hatt bra driv i det siste.

Bare et generellt spm. Om man f.eks hadde hatt 100m usd i coins. Hvordan hadde man da fått de enklest over på bankkonto i Norge ? Ser flere exchanges har veldig begrenset overføring som f.eks Kraken på maks 500k Euro pr mnd.

BNB: er vel på tide med en korreksjon snart tipper jeg, men stort potensiale i for indelse med økt volum generelt innen krypto. Binance har en god posisjon og Bnb har en reell use-case (halv kurtasje). Synes uansett mcap er litt i hlyeste laget i forhold til andre coins. På en side virker det som at Bnb er den eneste coinen som er priset nogenlunde riktig, mens det gjør at den virker høyt priset i forhold til annet…

Har du 100mill tar du kontakt direkte med børsen, tipper 500k/døgn kan justeres når du har nok penger…!

7% var heftig ja!!! Hvorfor ikke bruke bitmynt.no
Sturle er seriøs og tar lite gebyr.
Har flere ganger kjøpt på rett tidspunkt på dagen slik at bitcoinene jeg kjøpte er mer verdt enn jeg ga for de når de ankommer min wallet.

HA, skulle akkurat til å legge denne ut.

1 Like

En fyr som tjener mangfoldige tusen om dagen, bruker et par tusen i uka på krypto. “wow”.

1 Like

Gjennom sin egen app. Dette er ikke skjult reklame i det hele tatt.

1 Like

Rick Falkvinge: The Network Effect of Bitcoin Legacy (BTC) is precisely zero

Om VeChain

Jeg anbefaler deg å se på chico crypto på YouTube angående vechain.

Sliter med å høre på han i mer enn 2 minutter. Sier han noe vettugt, eller er alt bare fjas og konspirasjonsteorier?

Han graver mye, men man skal ta alt med klype salt, så klart.
Men han går hardt mot kinesiske prosjekter, og jeg forstår hvorfor, siden det er ganske kjent med Kina å drive å hustle.
Burde gi en sjanse for det er lovende og forklarer godt og viser til kilder.

Jeg tviler på at noen her inne som er faktisk opptatt av krypto har hatt troen på Onecoin.

Synd for dem som gikk inn i dette selvsagt, en bekjent av meg gikk inn i Onecoin og klarer ikke å se resten av kryptoverden på grunn av akkurat det, så han har liksom lagt sine veddemål. Hvor mange her inne var med i Bitconnect? Ingen jeg har hørt om i hvert fall.

Det som gjelder i aksjemarkedet med å spre risiko gjelder i hvert fall i krypto: har man bare en eller to ulike kryptoer, og ikke bitcoin eller en av de andre store, har man seg selv å takke for om man taper alt.

2 Likes

Bra sagt. Nå er jo jeg en av de med bare en krypto, og den er ikke en av de store. Mister jeg alt har jeg kun meg selv å takke, og kan ikke skylde på krypto. Blir som å mene epost ikke har en fremtid fordi noen bruker teknologien til svindel :stuck_out_tongue:

1 Like

Her skjer det ting :smirk:

Ser bra ut :slight_smile:

5 Likes
1 Like