Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Sendte erc20 tokens til binance. Så sendte jeg eos til chaince og kjøpte eos basert token og sendte tilbake til walleten. Selv om jeg startet med erc20 tokens så var eos tokens handlet, sendt og mottat i ledgeren før erc 20 tokensene hadde nådd fram til binance.

Poenget er? EOS er raskere, ja. Hastigheten er omtrent ubergrenset fordi blokkjeden ikke er like distribuert som Ethereum.

Ja, stemmer. Ser flere prosjekter konverterer fra erc til eos nå. Hvorfor velger noe som går tregt når man kan velge noe annet som går raskere og billigere.

Hva er bedre med Ethereum da?

Du kan jo bare google ethereum killer en haug med forskjellige cryptoer som har blitt kalt det. Skjønner ikke hvorfor du trenger eksempler fra meg for noe sånt.

Med hastigheten har vel exchangen du bruker mye å si også. Har fulgt så mye med i det siste.

Hahahah. Bra svar!

Svar på hva? Er du uenig i noe av det jeg skrev?

Er ikke litt av poenget at blokkjeden skal være distribuert til flest mulig (desentralisering)? Det er mange elementer ved EOS som ikke gjør det spesielt bedre enn en helt vanlig database. Har ikke fulgt med i det siste, men de fleste dPOS-blokkjeder har store insentiver til å samarbeide for å skape kunstig markedsmakt.

1 Like

Neida, håpet bare at noen kunne overbevise meg at Ethereum var så mye bedre enn Eos. Slik det ble påstått. Ville ikke frem til noe annet.

Men merker kjapt at vi ikke kommer noen vei med denne diskusjonen, så kan like godt legge den død med en eneste gang😊
Når man ser på kursene nå om dagen så har vel ingen noen verdens ting å klage over :upside_down_face::upside_down_face:

Ingen av mine innlegg har jo noe med det å gjøre, jeg skrev jo bare at det er mange cryptoer som har kalt seg og blitt kalt ethereum killers.

1 Like

Kan være han mener den ikke er paraboliisk fordi stigningstakten ikke har vært økende men bare bratt fra start?

Legg i Funfair og doble omsetningen :stuck_out_tongue:

Hele poenget med kryptovaluta er at det er desentralisert. Så at folk kjøper sentraliserte coins som Ripple og EOS er nok bare mangel på kunnskap.

1 Like

Ripple er ikke en coin. Kjøpte eth og eos samtidig. Har mest gevinst på eos… så du for mene hva du vil.

Skal ta en kikk på det :slight_smile: men jeg er egentlig litt for mye diversifisert i krypto så tenker ikke å ta inn flere. Jeg har god erfaring og godt inntrykk av EOS. Derfor har jeg mesteparten her. Pluss TA av kursen ser bra ut. Og når man har holdt på med aksjer så er man alltid interessert i å vite hvor mye som er spyttet inn. Det var vel 4 milliarder usd om jeg ikke husker feil. Ingen kryptoprosjekter er i nærheten av det. Ikke mye lavere enn mcap :slight_smile:

Artig å se tilbake til:

1 Like

Noen instrumenter som jeg kan shorte bitcoin med på Nordnet?

Tviler. Bitfinex funker utmerket til shorting av btc.

Hvis dumpen som foregår nå fortsetter kan de bare copy / paste artikkelen :wink:

Stemmer :joy::joy: Er et stykke ned til 400 usd da :see_no_evil:
Bitcoin brøt jo nettopp opp igjennom trendtaket for noen dager siden, da pleier vel investtech og spå enda brattere stigningstakt, kjenner jeg de rett.

Btc fortsatt opp over 7% siste 24t.
Virker som det er altcoins og ethereum tokens som tar mesteparten av støyten også idag…