Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Hvor lenge til “alle” er inne? :slight_smile:

2 Likes

https://trends.google.com/trends/explore?date=2017-01-01%202019-06-27&q=Bitcoin

Er nÄ rundt 20% i forhold til perioden med mest sÞk pÄ Google.

1 Like

timeschartet til BTC ser jo ikke akkurat lovende ut, dagschartet ser OK ut forsÄvidt.

OgsÄ pÄ Hegnar av alle plass! Nesten sÄ dette er et salgs-signal :sweat_smile::see_no_evil:

3 Likes

Jeg skal ha trendendring pÄ daily fÞr jeg begynner Ä shorte denne. Altfor volatilt og uforutsigbart hvor denne haren hopper. Har brent meg i en shortskvis i krypto fÞr. GjÞr ikke det igjen for Ä si det sÄnn :smile:

3 Likes

Jeg var loong siden vÄren 2017
 og nÄr jeg Äpnet konoen for fÞrste gang pÄ over et Är. sÄ prÞvde jeg meg pÄ en short. Halve bitcoin tapt. Kjempeflaks kaller man det

Er ikke noen her inne som har noen bestemÞdre som har begynt Ä anbefale dere Ä kjÞpe btc allerede nÄ?

MĂ„ nesten ut Ă„ ta tempen ved Ă„ hĂžre med mannen i post-bilen og isbilen og hĂžre om de anbefaler Ă„ kjĂžpe nÄ 

Er vel bare Ä se pÄ antall innlegg i denne trÄden, mÄlt mot slik det var for noen mÄneder siden

3 Likes

Sant det! Jeg har intrykk av at folk enda er skeptiske til krypto. SÄ tenker ikke selge noe, men vanskelig Ä mÄle tempen akkurat nÄ.

For ta en tur ned til taxi-sentralen Ă„ hĂžre om de anbefaler kjĂžp


NĂ„ man skal ta frem de tre Oene? Overbought overbullish overvalued

1 Like

Hvordan regner man seg fram til hva krypto er verdt? Man ser tidligere at selv om de er overkjÞpt sÄ fortsetter det bare flere hundre prosent oppover. SÄ det blir ogsÄ anderledes i forhold til aksjer.
MĂ„ nesten se nĂ„r “vanlige folk” begynner Ă„ kjĂžpe igjen. Det var vel rundt 18- 20.000 k pr bitcoin de heiv seg pĂ„ sist gang?

En Bitcoin = 20 Kilo gull :smile:

1 Like

Du har Bitcoin frelste, og Bitcoin skeptikerne, du kan sammenligne dem med teister og ateister. Personlig er jeg en agnostiker. Jeg har ingen formening om BTC blir som gull for millenials, betalingsmiddel for 3. verden eller annet. Jeg er primĂŠrt interessert i Ă„ tjene penger pĂ„ volatiliteten – men i gĂ„r var den som en junkie som tok litt for mye meth og plutselig gikk tom. Det mĂ„tte krĂŠsje. Men sĂ„ ser man det ikke korrigerer sĂ„ mye som man forventer. Junkien finner smuler av dopet her og der og klarer Ă„ holde det noenlunde gĂ„ende. Inntill man er sikker pĂ„ at junkien er tom og ikke har tilgang til mer, sĂ„ holder jeg meg unna. Speeda junkier er farlige pĂ„ grunn av sin uforutsigbarhet.

Bitcoin er det samme akkurat nÄ.

3 Likes

Jepp jeg skjĂžnner. FĂ„r ta meg en tur og avruse meg 
 hehe

1 Like

Vanskelig Ă„ regne seg til en verdi, blir som Ă„ regne seg til tulipanenes verdi under tulipanboblen i Holland?

Det ble vel egentlig ikke noe korrigering i det hele tatt i og med den steg sĂ„pass tidlgere pĂ„ dagen. Den ligger enda i en fryktelig bratt trend😎

Helt enig!

Fun fact: Btc har aldri vÊrt over 10.000 pÄ mÄnedens low. Kan det skje for fÞrste gang i Juli?

image

3 Likes

Fin stat, hvor fant du den?

https://www.investing.com/crypto/bitcoin/historical-data

Med Time Frame = Monthly

2 Likes