Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Lett Ä se av volum hvor volumstÞtte ligger og hvilken mÄned hvalene lastet opp. Da vet man ca. bunn target?

Fredagshumor

noob

Dette er FUD!!!

Interessant artikkel. Er vel liten tvil om at btc er overkjĂžpt nĂ„ i det korte bildet. Blir interessant Ă„ se hva dette investeringsselskapet har Ă„ stille opp med mot btc-hvalene. Er bare Ă„ finne fram popcorn​:grin::grin:

Var det hele korreksjonen? :joy::see_no_evil: Har oksene tatt over roret igjen?

Hode skulder? SÄ lenge det ikke kommer nedgang neste 24 timer er vel den formasjonen avblÄst ihvertfal :slight_smile: Kanskje, min teori er at dette ikke er oppgangen som fÄr BTC til ath, men at den kommer neste vÄr. Vi fÄr se :slight_smile:

Sikkert mange som har satt noen solide shortposisjoner som vil forstyrre nattesĂžvnen deres de neste dagene. InnlĂžsning av disse kan gi kursen et voldsomt drag oppover.

Eos blir nÄ lynraskt, selv om hastigheten selv nÄ er ekstremt bra.
Ethereum 2 kommer vel tidligst i 2021?

4 Likes

Er ikke uten grunn at jeg aldri har anbefalt: https://bitcoinsnorway.com

Regnet vel egentlig med at dette kom til Ä skje pÄ et tidspunkt.

2 Likes

bitcoins norway har alltid hatt ett dÄrlig rykte

Uheldig for de som har brukt plattformen

Var sikker pÄ folk hadde sluttet Ä bruke dette for lenge siden. Kan umulig finnes mange argument for Ä bruke bitcoins norway nÄr man kan bruke Binance og Bitfinex.

Åh det scammes sĂ„ rĂ„tt!

2 Likes

Det blir solgt fortlÞpende. Men kundene for utbetalt hva de var verdt 7. Mai. AltsÄ omtrent halvparten :joy::joy::joy::see_no_evil: resten av fortjenesten havner da hos Bitcoin Norge AS???

Har pÄ fÞlelsen at daglig leder kommer til Ä fÄ en del uhyggeligge besÞk fremover :sweat_smile::see_no_evil:

Ser ut som den differansen der blir mindre og mindre for hver dag som gÄr

Ja og sÄ? Det tar ikke mange minuttene Ä kvitte seg med store mengder Bitcoin.
Er det da greit for disse kundene siden det gÄr nedover nÄ uansett? Spiller ingen rolle?

ForÞvrig sÄ er det deilig Ä se at det gÄr an at Bitcoin faller 10%, mens andre altcoins kun faller 2-3% :heart_eyes:

Noen som har en formening om det er fare for at det samme kan skje med f.eks XBT produktene der ute? Har aldri hÞrt om Bitcoins Norge fÞr, sÄ setter pris pÄ svar fra noen som er litt mer oppdatert pÄ denne fronten en meg :smile:

Jeg vet i alle fall at XBT produktene kan medfĂžre at du taper alt. Men det var likevel det jeg valgte Ă„ bruke selv da jeg tidligere ville vĂŠre eksponert mot Bitcoin og etherum.

1 Like