Nei jeg vet hva du referer til og har tidligere sett at flere tror det begynner å stige ca 2-3 mnd før det kuttes mer i “produksjonen” av bitcoins.
Denne journalisten har sovet i timen
http://www.theguardian.com/technology/2015/nov/23/former-bitcoin-companies-cryptocurrency
Det var da voldsomt. Er den der publisert i the Guardian altså. Jaja, hva skal man si? Alle kan ikke være en Greenwald
fin bevegelse opp her i dag
Ja veldig fin Er nå veldig nesten i null igjen.
Utrolig surt da jeg la inn en kjøpsordre i går, men…
“Ordren avvises da du ifølge din profil ikke ønsker å handle med annet enn lavrisiko-papirer. Du kan endre profilen din her”
Kan noen si meg hva dette er for noe tull? Jeg har endret profilen så den angivelig skal tillatte “alt”. Skulle ringe Netfonds i dag, men så er bitcoin opp 2 kr. Er det mulig…
Akkurat det der skjedd med meg også og derfor kjøpte jeg for høyt. Men men, tror ikke vi kaller dette høyt 1.juli 2016. Men du må nok svare på noen spørsmål der du svarer at du skjønner alt og vet hvilken risiko du tar. Jeg ble klarert selv om jeg skrev ærlig at jeg ikke hadde kjøpt slike produkter før, bare jeg skrev at jeg forstod produktet etc. Videre kan du ikke handle produktet i gjennom et Link-produkt da det da blir et forsikringsprodukt. Du må ha en vanlig handelskonto uten forsikringer tilknyttet kontoen.
Du får ikke lov til å kjøpe sånne høyrisikoprodukter på Netfonds Kapitalsparingskonto. Hadde samme problem selv og Netfonds bekreftet.
…og det kommer jo helt klart fram i feilmeldingen
DEVCON1: How Blockchain Technology Can Help us Achieve Prosperity - Don Tapscott
FinTech Panel: Everything Bitcoin
He Lived Through Hyperinflation, Devaluation And Confiscation: This Is His Advice
Hørte asylsøkerne har problemer med å få overført midlene sine til Norge. Problem solved
Bitcoin chart analysis and little fundamentals — what price to buy
Robert Kiyosaki - U.S. Dollar is going to be worth zero!
Should Cryptocurrencies be included in the Portfolio of International Reserves held by the Central Bank of Barbados?
Må bare flagge at jeg nå ligger i pluss på posisjonen min. Det er èn milepæl. Neste milepæl blir vel dobling