Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Digital Currency CEO: Definition of a bank is going to change

The Perfect Economic Storm Is Here - Mike Maloney At Silver Summit 2015

The Chain: Wences Casares and Dan Morehead

Bitcoin and Blockchain Interview with Sam Cole - KnC Miner

Gold remains an inflation trade; Bitcoin sees bullish potential

1 Like

Han også snakker om network-to-fee ratio og vurderer fair value nå til å være over 400 dollar “and rising”.

1 Like

Positiv utvikling her i timeschartet

Jeg synes det virker veldig risikabelt å vente med å kjøpe til 300 usd hvis man er så bullish til caset.

Edit: Så litt nærmere på dette og hvis man tror at historien gjentar seg så kan han få rett. I 2013 hadde vi en litt lignende situasjon der det kom et rally før kursen falt tilbake til SMA50 og fulgte denne opp helt til den flatet ut (en naturlig konsekvens av den store peaken), falt ned gjennom SMA50 og testet SMA200 der den fant støtte og dannet en dobbelbunn med første korreksjon ned.

Jeg kommer ikke til å selge noe, men det kan være interessant å øke litt dersom vi får en dobbelbunn og test av SMA200 rundt 300-320 USD. Se forøvrig video linken til @Jadda for en annen forklaring.

2 Likes

Var over 400 tidligere i dag. Godt godt :slight_smile:

2 Likes

Could Bitcoin Hit $1,000,000 in the Long Run?

1 Like

Over 420 nå!

2 Likes

This Australian Says He and His Dead Friend Invented Bitcoin

How Bitcoin Works - Computerphile

Bitcoin Blockchain Ethereum - Vitalik Buterin

1 Like

Bloomberg Business - What Happens to Bitcoin in 2016?

1 Like

Utviklingen siden jeg kjøpte

Sitter helt stille med det jeg kjøpte på 250, men vil fylle på hvis vi får en ny dipp ned mot 300-350 USD - og så kan jeg evt være litt mer kortsiktig med den “nye” delen. Det er jo fristende å forsøke å fange de litt mellomlange svingningene her når volatiliteten er såpass stor, men har hittil klart å sitte på hendene.

1 Like

Bitcoin - The Birth of a new financial elite; or the end of the old one?