Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Best and worst performing currencies in 2015

Anarchast Ep. 255 Tone Vays: Quitting Wall Street to Join the Bitcoin Evolution!

PMR 2015-12-12 Roger Ver | Use Bitcoin Save Money

Nå har vi fått flere dagsavslutninger over tidligere highs (closing) i år. Det liker jeg. Spennende å se om den også skal opp over intradag toppen rundt 500 USD.

Kina dominerer handelen

1 Like

The Italian banking system is in serious trouble

http://www.businessinsider.com/italian-banking-system-in-serious-trouble-2015-12?IR=T

Bullflag Fractals On Log Scale

2 Likes

Liker det chartet :slight_smile:

1 Like

Metcalfes lov i Bitcoin. Forholdet mellom markedsverdi og kvadratet av antall transaksjoner.

2 Likes

Det er jo en helt utrolig utvikling her! Sjekker til stadighet antall transaksjoner og de stiger støtt. En kan trade på unormale spikes, da kursen ser ut å følge en jevn stigning i tråd med antall transaksjoner. Men jeg trader ikke bitcoin. Har så stor tro på at populariteten vil fortsette å stige.

2 Likes

Var det ikke her jeg leste det likevel? EU gav i hvertfall tommelen ned for norske myndigheter som ville skattlegge bitcoin holdere. Nå må staten behandle bitcoin likt som dollar, krone og euro :slight_smile:

1 Like

TDV Interview Series, Trace Mayer: Bitcoin Evolves as a Superior Store of Value

3 Likes

Vi er ved et veldig spennende punkt her nå. Brytes motstanden her oppe tror jeg vi får se et sinnsykt rally videre, eller snur kursen ned og tester støtte ned mot SMA50 (375) igjen?

1 Like

Åpen høring i Stortingets finanskomité tirsdag 15. desember 2015 kl. 14.50

Bitcoin Fireside Chat with Chamath Palihapitiya - Coinsumm.it

Ser ut som markedet ikke orket å løfte kursen videre. Jeg vil jo gjerne ha litt mer bitcoin hvis jeg får det til en grei pris, kommer den helt ned til 300-320 USD så kjøper jeg, men tror kanskje bunnen blir høyere enn dette, og kommer til å følge med på det tekniske. Vi får se!

What future for bitcoin?

Record highs predicted for bitcoin in 2016 as new supply halves

1 Like

http://www.coindesk.com/predict-650-bitcoin-2016/

Institutional acceptance

Maturing conversation

Reasons for optimism

block halving next summer

1 Like

Bhagwan Chowdhry on “Bitcoin, Freedom, and the Future of Finance?”