Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Litt positive takter her igjen nÄr jeg ser pÄ det tekniske. Tror vi enten fÄr en tydelig sterk eller tydelig svak dag i morgen som vil vise vei videre, heller mot at den skal prÞve seg oppover igjen nÄ.

Den veien blir opp det er jeg rimelig trygg pÄ. Liker den jevne oppgangen og at hver gang den forsÞker Ä stikke sÄ gÄr den tilbake til den mer jevne stigningstakten. Som er opp. Men nÄr det er sagt sÄ tror jeg pÄ et kraftig rykk i lÞpet av de neste 4 mÄndene. De neste 4 sier jeg fordi det om under 6 mnd vil halveres antall nye bitcoins minet og jeg forventer at markedet vil posisjonere seg i forkant av selve hendelsen.

2 Likes

Ja klokka tikker :smile:

En indikator som er litt morsom Ä fÞlge med pÄ her er den som heter parabolic SAR, og kursen ligger nÄ helt opp mot denne. Den har prikket inn de siste toppene og bunnene pÄ mellomlang sikt ganske bra (men med et par dagers lag). Har en del jeg ligger lang med, men kunne tenke meg Ä ta litt mer som jeg kunne bruke til Ä forsÞke Ä fÄ med noen av disse bevegelsene som tross alt er ganske store i prosent.

2 Likes

I dag blir en bra dag i:

http://www.netfonds.no/quotes/ppaper.php?paper=BITCOIN-XBT.ST

Henger denne noe etter eller er folk generelt oppdaterte og handler effektivt stil med bitcoin-verdien?

Det er en market maker som setter prisene og kjĂžper underliggende bitcoin, og det pleier Ă„ vĂŠre ganske bra selv om jeg har sett market maker bli borte under kortere perioder.

1 Like

Ser ut som jeg traff bra i min spÄdom selv om bevegelsen kom en dag senere enn jeg trodde

2 Likes

Etter at kursen hadde holdt seg stabill over en viss tid sÄ fungerer jo det ogsÄ som en liten korreksjon. en kan fÄ en korreksjon i pris og/eller tid. NÄ er det duket for mer oppgang :slight_smile:

1 Like

Han nevner bitcoin rundt 0:43

Marc Faber: We Have Colossal Credit Bubble in China

2 Likes

http://www.forbes.com/sites/laurashin/2016/01/07/this-man-has-been-living-on-bitcoin-for-3-years/

It’s Official: Bitcoin Was The Top Performing Currency Of 2015

1 Like

2 Likes

Why do Banks Fear Bitcoin? (Bitcoin Documentary) - [BanksWorstFear.com] @BankerWorstFear

2 Likes

The Red Pill Of Bitcoin

1 Like

BTCUSD: Bitcoin cup and handles

Analyzing Chart Patterns: Cup And Handle | Investopedia

Nigerian Currency Collapses After Central Bank Halts Dollar Sales To Stall “Hyperinflation Monster”

How to Use a Bitcoin ATM & a Bitcoin Vending Machine!